Salam kepada semua,



Sebagai permulaan, terima kasih kepada yang sudi follow blog ini. Harap yang follow blog ni sebab nak mengikuti perkembangan blog ini dan bukan kerana hendak di follow balik. Sila baca semua ni, bagi yang baru mengenali blog ini...



"Assalamualaikum dan salam sejahtera,




Terima kasih kerana sudi singgah blog yang tak seberapa ni. Bagi yang pertama kali singgah, boleh la klik link ini untuk mengetahui sedikit sebanyak mengenai blog ini .



Bagi yang telah menganggap aku adalah blog diari Zackzukhairi , sila lihat link ini . Ini bukan nak tumpang populariti tapi nak membetulkan mereka yang selalu salah anggap. Bila dah macam ni, nampak gayanya aku memang aku menumpang populariti.



Ditegaskan sekali lagi, aku bukan seorang hacker . Penat weh! nak terangkan semua dari awal. Untuk memudahkan kerja, boleh baca link yang aku berikan..



Apabila korang hendak meninggalkan sebarang komen di ruangan komen, sila tinggalkan sekali tinggalkan url blog masing2 diruangan komen . Sebab ramai yang terlepas pandang.



Akhir sekali, jangan la nilai aku menilai aku sebelum kenal siapa aku a.k.a penulis blog ni. Cukup la link yang aku bagi tu. Harap singgah dulu link yang telah aku berikan sebelum menilai siapa empunya blog Zack Entry ini.



Sekian, wassalam.
"



anon oh anon





p/s:penat la nak ulas banyak kali..huh!

2 Responses so far.

  1. cik jue says:

    ok dah bace sume link yg diberi ;p

  2. afrayuri says:

    *facepalm*

Share