Salam kepada semua,



Pada entry lepas, aku ada buat entry mengenai Cik Epal Sudah Kembali setelah 2 bulan lebih menghilang dengan privatekan blog lagi. Kali ni seorang lagi blogger popular kembali setelah 2 bulan lebih jugak menghilang. Kenapa mesti nak 2 bulan lebih yer??jeng..jeng..jeng..hehe =)

zackzuhairi

Klik gambar untuk ke blog ZZ(zackzhukairi)

Walaupun menghilang tapi ZZ tak privatekan blog. Masing-masing ada alasan tersendiri. Hilang tu hilang jugak, tapi trafik blog ZZ masih lagi kencang. Memang terasa "jeles" disitu..haha Tapi aku tak ada la sampai nak berperangai hasad dengki yang ini.

Nak wat macamana, tarikan gaya penulisan dengan katun yang ada dalam blog ZZ memang menarik. Memang layak la trafik sentiasa kencang memanjang. Begitu juga dengan blog Cik Epal, gaya penulisan yang membuatkan blog mereka menarik.

Disebabkan nama blog aku ada "zack", ada la sikit SEO sesat nama zack zukhairi tersepit ke blog ini. Trafik percuma ni tanpa disedari. Lebih-lebih lagi kes salah anggap Zack Entry Bukan Zack Zukhairi . Tak silap, setiap hari ada trafik sesat dari blog ZZ ni tapi taipan di google la yer..hehe











p/s:masih cuba meningkatkan lagi prestasi blog..=)

p/s/s:tadi ada nampak wartawan tv3 kat Semenyih tengah interview pasal hari pertama persekolahan..=)

10 Responses so far.

  1. lavender harum wangi says:

    huhu.. ada gak baca pasal ni kat blog fatin liyana.. haha, saje jek nak hilang2 2bulan lebih kan.. lain kali hilang la lama2 sikit~ :p

  2. HAHA..tak truja pon..lek lek jer.. :P

  3. cikcimi says:

    wow!
    teruje lar.
    :P

  4. zirconia says:

    lepas nie ZE pulak glamour ye :D

  5. ZE says:

    jangan tahan, lepaskan jek..kehkeh

  6. ZE says:

    haha..takpe, saya paham..=P

  7. ZE says:

    nnti jgn la pulak anta msg kat shoutbox, "zack, bila nak update!"..hehe

Share