Salam kepada semua,



Jika blog kita dikunjungi maka trafik blog akan bertambah. Setiap pengunjung yang singgah ke blog kita mesti datang dari pelbagai sumber dan identiti. Tapi tak sangka blog aku telah dikunjungi oleh individu yang tak dapat dikenalpasti. Macamana boleh boleh tak dapat dikesan ni.

Unknown

Tadi bosan tak taw nak buat apa. Saja je aku cek analytic kat nuffnang tengok negara mana la yang singgah blog aku ni. Tengok-tengok ada ruangan kosong..hehe Macamana la nuffnang tak dapat dari mana pengunjung tu yer..=P

Unknown

Semalam pun ada jugak pengunjung yang tak dapat dikesan, harini pun ada lagi pengunjung yang tak dapat dikesan. Pelik tapi benar..kehkeh

Sekejap jer aku post mengenai Irine Nadia Marcello Apsal Ko Bajet Sangat, ramai jugak yer nak taw apa la yang aku post tu..kehkeh

Unknown

Tengok, ramai jugak yer. Maaf la yer, trafik tak ada la tinggi sangat. Dalam ramai-ramai yang singgah blog aku ni, terselit la individu yang dikenali sebagai "unknown"..hehe

Unknown

"ko tak bg link fb tu pun.hehe.."


Jawapan kepada komen dari Serol. Aku rasa cukup la aku letak gambar yang ada dalam page tu. Kalau ada yang berminat nak tengok link itu, taip je tajuk entry aku itu di facebook. Kompem korang akan jumpa kalau page tu ada lagi la yer..=)








p/s:tak perlu la nak tengok page tu yer, tak ada faedah pun..tidur lagi bagus..^_^

2 Responses so far.

  1. mystery pengunjung datang hehe

Share