Salam kepada semua,


Ramai yang telah menyuarakan pendapat mereka yang mereka agak tak bersetuju dengan gelaran Juara Anugerah Juara Lagu ke 25 diberikan kepada Ana Raffali. Ana Raffali hanya telah dikenali di youtube dan bukan dari mana-mana program realiti. Tetapi suara yang tidak bersetuju dengan keputusan tersebut telah pun membuat "page" mengenai Ana Raffali.




Tempoh hari isu Kami Meluat Dengan Aimie, sekarang Kami Tak Setuju Ana Raffali Menang AJLKami Tak Setuju Ana Raffali Menang AJL. Bab-bab macam ni laju jer korang yer..hehe





Ha, ada penentang pulak yer. Kali ni page VS page. Page mana yang akan menang? hehe Selepas pengumuman pemenang, masing-masing telah meng"update" status di facebook. Jom tengok apa yang mereka-mereka update..=)















Ha, masing-masing mengeluarkan pendapat masing-masing..hehe Apapun kepada rakan-rakan semua, terima la keputusan itu bahawa Ana Raffali Juara pada Anugerah Juara lagu ke 25 kali ini. Mungkin itu keputusan yang terbaik dan mungkin sebaliknya oleh juri, tapi keputusan adalah muktamad. Tiada talian hayat lagi yer..=)


Meh dengar lagu Ana Raffali ni..=P
Juara AJL25 | Tolong Ingatkan Aku – Anna Raffali
Menang RM 35,000, Trofi dan bunga..=)









p/s:yang lepas tu biar lepas..=D

7 Responses so far.

  1. Syima_syaz says:

    saya rasa lirik dia puitis...tak direct macam lirik lagu lain...itu seni..

    pada yang tak suka tu maybe dah biasa dengar lagu direct dari indie band atau taylor switch...

  2. haru says:

    yup betul..aku suke dgr lagu berpuitis..sbb tu aku nlayan mzik indo jer byk esp pterpan

  3. LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ says:

    mcm2 la....

  4. lagenda kodok hijau says:

    biasalah tu.. bukan semua org suka ..seseorang tu.. dato siti pon ada org tak suka..
    yang aku heran tu .. org yang bising tu berjaya ke hebat ker? org dia kutuk tu terus berjaya dan kaya.. henti hentilahh

  5. ika says:

    tak kire spe menang.
    dah rezeki die.
    tuah ayam nmpak kat taik.tuah manusia?
    ahaha..
    congratulation tu ana but pelita by A.P.I still win in my heart.
    ecece konon!

  6. Triveni_0688 says:

    saya berbangsa india dan sangat meminati industri muzik tanah air kita...tapt AJL25 kali ini memang tak betul dan x beat.ada ke mereka bagi penyanyi yg x th nynyi pun menang.dia masuk final pun dah kira besar.suara dia memang x sedap langsung dan nampak sgt dia x blh menyanyi..teringat lagu bunga cinta nyanian misha omar yg menang dulu.tu memang ada kelas.best giler.tp sekarang semua lagu x berkualiti bk dngr lagu indon yg 100x lbh best n bk tarafnya dr lagu kita.apa lah?

    kecewa n x nk dngr lagu kita lg,

    ;-(

  7. aqim says:

    pemenang tempat pertama ajl dia tngok ksuluruhan...lirik dia memang agak berbuanga aku pon kurang phm,tp itu sbg bonus point,dan bahsa jiwa bangsa,memang patut,, dia x dpt mnang vokal terbaik sbab suara die...ini mngikut mrkh keseluruhan..mcm mner die feel...the song..

Share