Salam kepada semua,



Kali ini aku buat edisi terjah blogger yer..hehe Aku bab-bab terjah blogger ni memang laju jer buat entry. Haritu kes ada individu yang marah kepada Irine Nadia Marcello. sekarang kes skandal pulak.



Menurut sumber,

"(blogger lelaki) telah ditangkap dan kantoi mengadakan hubungan skandal bersama (blogger perempuan!"

"mereka berdua telah ditemui memasuki rumah dotdotdot secara sembunyi sembunyi... dan ini adalah gambar yang berjaya ditangkap"

"Sungguh tidak bersopan santun rupa-rupanya kamu yea (blogger lelaki)~! Bikin onar sama anak dara orang ya~!"


nak tahu lebih lanjut, KLIK SINIatau SINI

Suka yer korang baca gosip-gosip ni..kehkeh







p/s:apa nak jadi la dengan blogger tu yer..hishh :p

7 Responses so far.

  1. hahaha~!

    memang kaww2 kena nanti...hahahaha~!

  2. malas nak usha.. hahahaa.... saja lalu sini...

  3. ish3...kacamata blh pinjam ngan pendekar.klu nak beli topeng ada krole jual ye?hahaha

  4. shazmonaz says:

    salam persinggahan dari rakan blogger baru........

  5. Sesumpah says:

    wohaha

    skandal nadi kehidupan artis

    dan kalian lah artisnya :D

Share