Salam kepada semua,



Masih ramai yang tak paham dengan entry Spekulasi Penutupan Laman Web Facebook yang telah aku aku buat. Jadi entry kali ini, ia bukan spekulasi dan harap semua boleh faham apa yang telah disampaikan.

Facebook Tidak Akan Ditutup Pada 15 Mac 2011 | Sila Baca Sampai Habis

"Seluruh laman web ini akan ditutup pada tarikh itu. Justeru, jika anda tidak mahu gambar-gambar di Facebook hilang, saya nasihatkan agar anda menyimpannya sebelum laman itu ditutup,"

Pasti ada yang dah baca mengenai facebook ini di akhbar kosmo online. Nak tahu lebih lanjut KLIK SINI. Tapi, sila baca samapai habis akhbar tersebut. Info dari kosmo adalah dari laman web ini, sila KLIK SINI

facebbok tidak akan ditutup

Berita yang telah mengesahkan facebook tidak akan ditutup adalah di laman web blogtechnical.com Sila baca sampai habis dalam laman tersebut. Kalau tak paham maksudnya, sila translate dalam google translate.


Kalau nak diikutkan memang kita tak digalakkan letak gambar banyak sangat di facebook. Kerana setiap gambar kita akan ada dalam simpanan facebook. Kalau nak "remove" ok jer, tak nak "remove" pun ok jer. Hak masing-masing nak buat ke tak.






p/s:aku harap lepasni tak ada lagi yang tanya "betul ke facebook nak tutup"..=.=

3 Responses so far.

  1. Nadyra_aiza says:

    sibok sgt psl facebook nak ttp.it's a fake news. but so what if it's true? c'mon, byk lgi bnd laen le buat, relaks la people =)

  2. saya selalu cek dekat http://urbanlegends.about.com/ untuk segala hoax/ rumors. memang banyak berita yang belum betul-betul pasti dibesar-besarkan dekat internet ni...

  3. Tanpa Nama says:

    mcm2 hal la........

Share