Salam kepada semua,



Semalam(8 Disember 2010) Sein Ruffedge dan Nana disahkan bercerai. Artis oh artis. Penceraian di kalangan artis ni dah macam perkara biasa yang kita dengar. Tapi nak buat macamana, kalau bukan jodoh terpaksa la berpisah.

Sein Ruffedge dan Nana bercerai

Sein atau nama sebenarnya Syed Hussein Syed Mustafa, 27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak satu pada pukul 2.45 petang semalam selepas mahkamah membenarkan permohonan cerai yang difailkan Nana atau nama penuhnya Noor Diyana Muhammad, 26.

Sein Ruffedge dan Nana bercerai

Sein yang pernah melakonkan watak Adam dalam drama adamaya tu, siapa la yang tak kenalkan.

Sein dan Nana adalah pasangan yang menjuarai rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga

Mesti ramai yang dah tahu bahawa Sein dan Nana adalah pasangan yang menjuarai rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga. Menurut kosmo , pasangan Sein dan Yana adalah pasangan ketujuh yang bercerai dalam yang menyertai Sehati Berdansa. Memang terbaik la, kerana sehati berdansa rumah tangga artis bergolak??Badi apakah itu? hehe

Apapun mereka bernikah dengan cara baik, dan bercerai dengan cara baik.





Masa depan kita pun tak tahu lagi macamana. Harap dijauhkan perkara-perkara begini..



Nota:

Ramai juga masih mencari cerita Perkahwinan Zaquan Dan Ayu Raudah di blog aku..=)




p/s:adakah sebab itu sehati berdansa ditukar nama kepada "MARI MENARI" ?? =)

16 Responses so far.

  1. Eazy Izzuddin says:

    baru tahu perkara ni xD

  2. nasuha says:

    omaigod
    da lame x bace gosip2 ne..
    =D

  3. Balqisulaiman says:

    sedey nyeeeee....nape la smpi cerai.....tp kan,aq dgr si sein tuh curang.ksian kt nana.rp2nye dh ber thn2 die curang dgn pompuan yg brlainan.ber thn2 si nana tu sabo.hrp2 die tabah mnghadapi dugaan.

  4. wahidah says:

    syg kn bile tgk pasangan yg nampak sehati sejiwa bercerai..tp dh tk de jodoh..anak2la jd mangsa..

    harapkan lepas ne tk byk lg la kes bercerai berai ne

  5. ZE says:

    harap-harap begitu la..

  6. ZE says:

    nak buat macamane..jodoh tak panjang...

  7. ZE says:

    artis oh artis..=)

  8. ZE says:

    gembira dapat berkongsi..=)

  9. AISYA humaira says:

    memang sayang sekali ..hurm

  10. ZE says:

    jodoh tak berpanjangan..

Share