Salam kepada semua,



Dah nak sampai penghujung tahun 2010, masih ada lagi yang bermurah hati nak bagi domain percuma . Disebabkan ada sedikit sibuk sejak 2 3 hari ni, banyak benda yang aku terlepas. Apapun aku cuba untuk join giveaway ini dulu..=)



Cara-cara nak join

1. Letakkan tajuk Entry seperti berikut –>> GiveAway Domain by KhaiZarien.com
2. Letakkan banner di atas di entry anda & link kan semula ke entry ini.
3. Letakkan gambar anda yang paling SOPAN di entry anda sendiri. –>> bertujuan supaya aku sendiri kenal siapa pembaca yang rajin menjenguk di sini. nati bile jumpe takde la alasan x cam la ape la kan…
4. sila Tag 5 blogger lain




Cari punya cari, terjumpa gambar bajet "sopan". Sopan la sangat yer..hakhak Ini gambar semasa aku menghadiri jamuan bagi semester akhir pada 2 minggu yang lepas. Jangan cakap tak kenal yer kepada sponsor domain, kita pernah berjumpa pada Gathering Gengblogger Buka Puasa Di Shah Alam . Cuma tak bertegur sapa masa tu, segan..hehe

Tag

1. Taufiq Helios
2. FaizTapit
3. Nizam
4. MyraYchira
5. Sobrimansor

Pemenang akan dipilih melalui sistem random.org. Disebabkan tarikh tutup malam ni, anggap je la yang kene tag tu aku promosi link korang yer. hehe










p/s:Malaysia masih dituduh menang guna laser..apa nak jadi la..haishh

3 Responses so far.

  1. faiz says:

    sopannya...hehe..goodluck bro!

  2. nasib baik senang, last minit pon boleh.
    hehehe

  3. Serol says:

    gudluck bro.. :D

Share