Salam kepada semua,



Pagi tadi selesai sudah pertandingan bowling antara jabatan peringkat Politeknik Ungku Omar. Kali ini aku main bowling mewakili jabatan aku sendiri iaitu Jabatan Awam. Ini kali kedua pertandingan bowling yang aku join. Yang pertama semasa join latest entry Gathering Geng Blogger Buka Puasa di Shah Alam. . Selalunya aku main dengan kawan-kawan jer.





Pagi tadi prestasi aku agak hambar berbanding latest entry semalam . Aku pun tak taw di mana silapnya. Memang agak kecewa sedikit dengan semua balingan yang aku buat. Semuanya tidak kena..haishh Tapi dalam pertandingan bowling pagi tadi, dengan tidak sangkanya pasukan aku menang tempat ke-3 dalam lelaki berpasukan. Agak kelakar jugak di situ sebab target top 10 jer tapi dapat top 3 lak walaupun point aku tak banyak membantu sangat..huhu



Secara keseluruhan pula, jabatan yang memenangi keseluruhan mata adalah Jabatan Awam. Terasa bangga lak aku jadi budak awam. Tapi Ketua Jabatan Awam aku mesti lagi bangga dari aku rasanya..heheh Apapun dapat tempat ketiga ini pun dah puas hati dari tak dapat apa-apa kan? Terima kasih kepada semua ahli pasukan JKA B, hasil kerjasama yang baik.. Zairie juga ada dalam kumpulan =)






p/s:berbaloi-baloi jari dapat bengkak hari ni..tapi lagi berbaloi bila dapat BE =P

6 Responses so far.

  1. Nabiel says:

    muehehehe~
    buleh ajorkn ak pasni ZE..
    aku xtau maen boling~=)

  2. Jusco kan?

    Nak ikotttttttttt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

  3. Yeah!!! ada awek tu baling smart... hehe... hamper bila nak bukak beb!

    zairie recently posted:
    BE..? APA PERLU BUAT?

  4. ZE says:

    ah!ko..bila kita nak main bersama BL?? =)

  5. ZE says:

    ni main boling ke tengok awek? keke

Share