Ini kesah buah oren yang ceria..



Nama saya oren..salam perkenalan semua..=)


Cak!!!cute tak saya..hehe


Saya ada dua tangan


Saya ada dua kaki


Saya sudah bebas..hehe


Saya nak posing kat sini boleh??


Lenguh lak kaki..senaman sikit


Siapa sayang saya angkat tangan??


Sedih!mereka tak sayang sebab saya kulit..tak sedap dimakan..tapi sedap dibuang begitu saja..huhu

Saya sudah penat, nak tidur dulu..bye-bye XD









lepas ni nak buat guna buah ni lak la..XD



dari en.google..=)












p/s:asal lak umah sewa tak ada air ni??esok nak pegi kelas takkan dengan keadaan tak mandi lak??adesss..air oh air di mana kau..sekian

19 Responses so far.

  1. Mis Erika says:

    wahh comelnya..hehehe..
    hostel sni pun teda air..
    huu..

  2. a1zudd1n says:

    cute gila oren ni..hehe

  3. huhu. kulit oren itu sangat comel :)

  4. cumel!! hikss. errr duyan muleyh wat jugek ker? adoihh >.<

  5. wah kiutnya cam akak...hehehe

  6. comel nya kulit oren nie..klu berjaya wat mcm nie kat durian, i salute u..konpem esok busuk..

  7. kreatif ZE :))
    erk?cner u nak buat guna durian?haha

  8. cikkiah says:

    ace terai guna tembikai..hoho

  9. hehe...comel!!!!!!serious.kalau la oren tu boleh berkata-kate begitu i rela untuk jadi kawan nye..:)

  10. Aaaaaaaaaa..
    COMEL GILA!!
    aku suka yg die nk tdo tuh! weee..

  11. ~kuyam~ says:

    hahahaha!lucu tgk kulit buah oren cakap2,posing2...beremosi jgk eh kulit limau ni bila ckp dia sedap di buang je.p lau keringkan leh mkn derrr kulit limau tu.sedappp.nyum2 :)

  12. ~ Ann ~ says:

    ecececehh ZE cam xbesa... ahahahaha..

    Cute dow! rasa nak makan oren lak.

  13. zirconia says:

    comel gila buah oren itu!

  14. ~ ReD ~ says:

    hahahah..comel je kulit oren tu.. :D

  15. lols,cute pulak oren tuh.
    xD

  16. alolololo...

    buah oren die tiut...

    hehehhehe...

  17. chomell sgtt kulit oren tu..

Share