Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

ambulance, budak dilanggar

Video budak dilanggar tapi tidak dipedulikan. Kejam tahap giler dah kot sampai tak pedulikan. Kalau ikut tarikh upload baru 15 Oktober, kiranya baru 2 hari diupload. Tak taw la ni video baru atau lama tapi memang kejam la.



Dah tengok ? Budak tu masih hidup kot. Dua kali kene langgar. Giler kesian. Dan yang sangat &%$#@>?%$#%$#%#% ialah orang sekeliling tu boleh tengok jer ? Yang kereta lagi la, bukan nak berhenti. Haihhh, kesian budak tu. Itu tak taw la berapa lama budak tu menderita sakit.

kata Zack Entry : yang nampak blur-blur adalah kaki dia. Aku rasa kaki budak tu hancur. DAMN!

4 Responses so far.

  1. kejamnya manusia..budak kecil kot bile accident dbiarkan..

    tak tahu la manusia sekarang..takde hati perut belas kasih ke..

  2. sgt menyanyatkn hati..huhu

Share