Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Tukar Template Baru Lagi

Hari minggu yang tenang di rumah, dah tak ada kerja aku cuba cari kerja. Jadi, tiba-tiba gatal tangan nak tukar template baru. Walaupun template yang baru-baru ni pun baru lagi dalam 2 bulan

Tukar Template Baru Lagi

Yang atas ni template lama. Kenapa nak tukar ? Sebab template ni nampak sempoi sikit dan agak menarik dari yang lama. Siapa yang kenal aku dari dulu kompem tau punya, aku memang suka tukar-tukar template ni..kehkeh

Bila tukar template ni, jangan ikut sedap jer nak tukar. Kene check berat dengan loading ok ke tak. Kang lari lak pembaca blog. Aku dah TiMBANG BLOG, dan hasilnya seperti di bawah.

Size blog - 77.94kb
Load time - 0.67sec

Dari segi berat blog dah lulus dah sebab bawah 100kb, cuma bagi aku dari segi loading tu macam slow lak. Kalau ikut kelajuan broadband aku sekarang tak ada masalah la kan tapi orang lain tak taw la. Jadi, nak mintak pendapat korang ok ker template baru ni ? Loading slow ker ?

3 Responses so far.

  1. lawa2 templates nih..
    hurm.. mana yer nak download..
    blog ak?? :(

  2. AZRI says:

    emm,okay.ringan
    but bahagian bawah tu tak sesuai letak chatbox kot...

    sebab saiz dah sama besar
    kalau letak kat sidebar mungkin better

    just opinion je..hehe


    http://azrijohan.com

  3. EYQASARA says:

    mcm mana nak wat template blog yg lawa2 yer...??? eyqa punye blog selekeh jer.. tak reti nak godam2..

Share