Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Pian Cecupak Syok Sendiri Nak Berkahwin Dengan Model, Pian Cecupak Nak Kahwin, Pian Cecupak

Pian Cecupak syok sendiri nak kahwin dengan model? Biar betul Pian Cecupak ni. Berikut adalah cerita mengenai Pian Cecupak di keratan akhbar Harian Metro atau boleh tengok di Harian Metro Online.

"Saya tidak pernah merancang untuk berkahwin dengan Pian Cecupak dan saya menafikan sekeras-kerasnya dakwaan dia, kononnya kami bakal berkahwin. Saya tahu Pian sengaja mengeluarkan kenyataan itu untuk mencari publisiti murahan,”


Berikut adalah penjelasan model sambilan iaitu Aida Hazira Ahmad Razman. Ha, kalau aku kompem dah malu dah. Giler segan kata bakal nak kahwin dengan model kononnya dia kompem la dapat model tu.

"Saya sudah berubah sepenuhnya, dan kini saya memilih untuk mendirikan rumah tangga buat kali ketiga bersama wanita idaman iaitu Aida. Hubungan cinta kami terjalin secara serius sejak seminggu lalu dan kini merancang mendirikan rumah tangga bersama malah keluarganya ada memberitahu akan menerima saya seadanya jika ditemukan jodoh”


Berikut adalah petikan lalu mengenai Mohd Rafiq Abdul Rahman, 41 atau Pian Cecupak kononnya dia dan Aida merancang untuk berkahwin. Apabila dihugungi, Pian Cecupak mengatakan..

"Soal cerita ini biarlah saya, Aida dan Datin Halimah saja yang tahu. Saya tidak mahu mengulas panjang kerana kisah cinta ini hanya membabitkan diri saya dan Aida" kata Pian Cecupak.


Sumber Kahwin Kali Ketiga
Sumber Pian Syok Sendiri!

Tanda tanya : Ada error mengenai umur Aida Hazira tu. Akhbar lepas umur dia 21 tahun, akhbar harini umur dia 23 tahun lak?




kata Zack Entry : Kalau aku adakah Aida Hazira, aku tolak mentah-mentah si Pian Cecupak ni. Kumbang bukan seekor ye dak ? ^^,

3 Responses so far.

  1. umo 23..sbb dia 1 skolah ngan aku dlu pompuan tu. huhu

  2. ada aku kesah ?? warhahahhahaaa

Share