Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Pian Cecupak Diberi Tempoh Seminggu Untuk Meminta Maaf, Pian Cecupak Nak Kahwin, Pian Cecupak

Pian Cecupak atau Mohd Rafiq Abdul Rahman nama sebenar diberi tempoh seminggu untuk memohon maaf secara terbuka atau melalui telefon oleh bapa tiri Aida Hazira. Ia berikutan kenyataan Pian Cecupak Syok Sendiri akan berkahwin dengan model sambilan Aida Hazira, 23.


“Saya tidak akan menyaman Pian. Cuma saya mahu dia menyesali semua kesalahan dan memohon maaf kepada saya dan keluarga Aida baik secara terbuka atau melalui telefon. Walaupun Pian melakukan kesalahan, saya tidak berdendam, apa lagi mencari musuh, cuma saya mahu dia tampil memohon maaf"


Mungkin si Pian Cecupak ni telah menganggap Aida Hazira ini sudah dalam genggaman untuk menjadi isteri dia kot. Almaklum la, umur dah 41 tahun, Aida Hazira lak mempunyai pakej idaman lelaki dan berumur 23 tahun. Diakhir kenyataan akhbar semalam, Pian Cecupak ada mengatakan bahawa..

"Soal cerita ini biarlah saya, Aida dan Datin Halimah saja yang tahu. Saya tidak mahu mengulas panjang kerana kisah cinta ini hanya membabitkan diri saya dan Aida" kata Pian Cecupak.


Kenyataan diatas tidak benar kerana isteri kepada bapa tiri Aida Hazira menafikan kenyataan tersebut.

Menurutnya, kenyataan Pian semalam iaitu ‘Soal cerita ini biarlah saya, Aida dan Datin Halimah saja yang tahu’ tidak benar sesudah isterinya menafikan perkara itu.


Ha, apa citer ni Pian Cecupak ? Nak sangat kahwin dengan gadis bergetah sangat ker ? Kang bertahan sampai mana la kan sedangkan perkahwinan kedua hanya bertahan 4 bulan.

sumber Harian Metro - Diberi Tempoh Seminggu Minta Maaf

kata Zack Entry : lupa lak, kahwin cerai kahwin cerai kan perkara biasa dalam kehidupan artis di Malaysia. Hidup penuh publisiti, itulah artis..^^,

2 Responses so far.

  1. ada aku kesah ?? Hahahaha.. wekkk!!!

  2. Nabiel says:

    huhu..
    ade jgak ek owg yg tak malu macam nie?
    hahahahaha..

Share