Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Laman Web Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) DI Godam/Hack , Laman Web FAM kene godam

Terbaru! laman web Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) telah dIgodam atau dihack oleh hacker. Yang pasti laman web Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) digodam oleh tak lain tak bukan peminat bola sepak Malaysia sendiri. Semuanya kerana tiket yang berharga RM50.

Baca ini juga Peribahasa Bola Sepak

Laman web tersebut bukan sahaja digodam atau dihack tetapi mereka juga ada meninggalkan sedikit nota untuk ditujukan kepada pihak FAM.

"So hang ckp ni negara demokrasi eh? So kami tak puas kami godam ja.. Don`t blame us shithead u ask for it dlm suratkhabar ni. Penyokong bebas buat apex2 je

Wahai FAM si kapitalis anjink!! Anda sentuh jiwa, kami hancurkan poket anda. Kami mampu buat lebih lagi daripada ini. Kami mahu ranking naik dan harga tiket turun, bukan ranking turun tapi harga tiket naik. Rakyat terseksa dengan ideologi rm 50 anda. Alasan tak masuk akal. Anda jangan fikir rakyat bodoh. 100 tahun baru boleh bolasepak Malaysia maju yer!!! cakap pakai bontot ke wahai FAM..... Pegi mampos la FAM!!!"


Dengar khabar dari 30 ribu tiket yang dijual, hanya 1000 tiket berjaya dijual? Nanti jangan salahkan peminat kalau semua peminat boikot bola sepak Malaysia.

kata Zack Entry : mesti bestkan bila perlawanan akhir stadium nampak kosong..^^,

2 Responses so far.

  1. paihujey says:

    biar betik 100 je..ni mesti yg kaya raya ni..hahaha

  2. Fay says:

    fay sempat jugak tengok web FAM yg dah kena godam tu.. hehe

Share