Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Fenomena Moon Halo/Halu, Halu Bulan, Halo Bulan

Berdasarkan entry semalam iaitu Fenomena Moon Halo, hari ni aku nak cerita mengenai kelahiran anak kucing. Luar biasa ni lahir pada waktu mengambang dan pada waktu terjadinya Fenomena Moon Halo.

gambar kucing melahirkan anak, anak kucing

Dua ekor anak kucing berjaya dilahirkan lewat pagi semalam. Tapi warna putih lak, maknya hitam legam anak putih..kehkeh Tapi kalau perhatikan betul-betul, kucing ni tengah menangis. Mungkin sebab sakit nak lahirkan lagi kot sebab perut tu buncit lagi. Meleleh air mata ibu kucing. Sebak lak. sob..sob..

Bila dah lahir, kene la ada nama untuk anak kucing kan. Sempena dengan Fenomena Moon Halo ni, sekor aku panggil halo dan sekor lagi aku panggil halu boleh tak?heheh Alang-alang warna pun sama, nama pun lebih kurang sama gak la kan..^^,


kata zack entry : konon nak bagi nama kat kucing, 3 ekor kucing yang dah besar ni pun takde nama lagi..heheh

3 Responses so far.

  1. Myra says:

    bapak dia putih kot hehe, tahniah kelahiran baby kucing hehe

  2. Comelnya....merah lagi

  3. EYQASARA says:

    aloooorrrrhhhh.. selamat mnjd atok kuching... da bercucu awk eah?? hekhekhek. :P

Share