Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Pengguguran anak adalah salah satu cara yang terbaik atau boleh dikatakan sebagai perbuatan KEJI! SAMPAH! TAK BERHATIPERUT! TAK ADA SIFAT KASIH SAYANG! KEJAM! JIJIK! dan segala bahasa yang sewaktu dengannya. Isu pengguguran ini khususnya berlaku kepada anak yang dilabel anak luar nikah(diperolehi bukan cara halal).

Entry ini bukan nak menggalakkan ok, sekadar gambaran. Malas nak membebel panjang-panjang. Cuba lihat gambar di bawah. Ini salah satu cara untuk menggugurkan kandungan atau anak luar nikah.

1. Melalui doktor



credit gambar kepada group Wanita Melayu Islam Jangan Pakai Baju Ketat Di Tempat Awam

Dari nampak gaya, ini mungkin dilakukan oleh seorang yang pakar atau lebih dikenali sebagai doktor. KEJAM bukan? Untuk memudahkan proses menggugurkan anak, anggota lain akan dipotong dahulu dan baru keluarkan badannya sekali. haihhhhh..

2. Buat sendiri



Kalau yang keluarkan sendiri tu, macam gambar kat atas. Terpaksa diblurkan kerana tak sanggup nak tengok. Sebab itu la, kalau benda dah jadi jangan digugurkan kandungan tersebut. Takut malu ? tak takut pada ALLAH ? sendiri jawab la dekat "sana" nanti..

Aku yang menulis ni pun terasa sakit..=.= tapi..tapi sakit lagi apa yang baby itu rasa. Sekian sahaja.

baca sini juga Apa itu SEKS ? (bagaimana mengelakkan Zina)

Kata Zack Entry : Kepada gadis-gadis di luar sana, jaga la maruah diri, keluarga, agama dan juga diri sendiri. Cukuplah entry pendek.

19 Responses so far.

  1. cik fyeza says:

    ya allh .. kejamnya =='

  2. lelaki pun kena jaga maruah diri.. bukan pempuan je.

  3. PEMBUNUH...!!! Grrhhhhh....

  4. Cik Zety says:

    ngeri plak tgk gambar tu even kabur. huu

  5. Ai-Sis says:

    dua dua pon salah.kalau seorang nak sorang lagi tak nak takkan jadi benda cam gini

  6. BENA says:

    dia gerudi dulu ? errrrrrr. mmg KEJAM !

  7. eeeee mereman bulu roma tgk cara-cara gugurkn tu..mntak dijauhkan nati.

  8. meaw says:

    kejam sungguh yang perlakukan sedemikian,huhu

  9. Miszyuyu says:

    aaaa takotnya nk tgk :(

  10. I am doing a debate on abortion in my debate class and I need some help trying to win it. I consider myself to be pro-life so if anybody has any tips for winning I would greatly appreciate it.

  11. Nice information...... And image is really very cute......

  12. EYQASARA says:

    tanggunglah korang kat akhirat.. mereka yg terlibat proses pengguguran ni... *sebak tengoknye.. :'(

  13. deepak says:

    Access to contraception and abortion rates are usually better than - the fall of 1980, for various reasons including the availability of emergency contraception.

  14. Tanpa Nama says:

    klk gugurkan Anak itu hal yg sgt2 keji tapi klk dh takut sgt kantoy buat je lh.

  15. Paery says:

    Eya kejam la lelaki yg tk mau bertanggungiwp kn

  16. Tanpa Nama says:

    Cian kt baby tu..nasihat kpd wanita yg berada dlm situasi ini..jgn gugur, mnta lelaki tu bertnggjwb, lau dia lari..report polis je..tuduh dia merogol..jgn percaya kata2 manis lelaki..

  17. Tanpa Nama says:

    Sy setuju dgn anda..sy sndiri prnah mngalami situasi ini..dgn keadaan perut mkin besar..bf sy lak lari..sy mcm nk bunuh diri je..tp sy beranikan diri bwk dia ke balai..bru puas hti sy..

  18. Tanpa Nama says:

    sye dlm situasi yg sma skrng tpi sye di pkse oleh lelaki tu tpi sya tkut nk bgi thu dekat family sya bkn ape tkut nnti family sya pukul sye

  19. Kepada yg betul2 urgent memerlukan pil cytotec/cytolog & pil cina utk gugurkn kndungan boleh trus whtspp sy 0164415337. Klinik sy dlm proses nk clearkn stok pil tersebut utk digantikn dgn yg baru.harga diletgo separuh harga & stok adelah terhad. jd,kpd yg btl urgent shj ye.pil original msih dlm seal aluminium,100% berkesan. tarikh luput 11 july 2016. TRUSTED SALLER! *AWAS!! Hati2 dgn penipuan pil gugur yg berleluasa. TQ

Share