Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Lif adalah salah satu alat penganggutan yang memudahkan pergerakan dan mempercepatkan pergerakan orang ramai. Walaubagaimana pun, terdapat bahaya bagi pengguna lif terutama sekali kaum wanita. Sila tengok video kat bawah ni.









Ha, nampak bukan. Tindakan berani seorang lelaki(macam budak sekolah) yang berani meragut beg tangan. Walaupun 2 wanita itu dah melawan, tapi berjaya jugak budak tu larikan beg. Bahaya sekali bagi kaum wanita lebih-lebih lagi kalau waktu malam. Paham-paham je la.

Ha, aku ada cara untuk kaum wanita atasi gejala ragut ni. Caranya ialah dengan SILA KLIK SINI. Kalau korang khatam benda ni, kompem budak tu takot punya..heheh


Kata Zack Entry : Kalau dapat budak tu, kompem lunyai punya kene kerjakan. kalau la dapat..^^,

4 Responses so far.

  1. macam-macam.Sebab tu kena belajar seni pertahankan diri.

  2. zirconia says:

    kesimpulannya zaman sekarang nie memang kena hati2 kat mana-mana je..terutamanya waktu malam..

    p/s: hai ZE, lama tak datang jenguk sini =)

  3. Nur says:

    nasib kat sini takyah guna lif. Hari tuh penah nak naik umah sorang2 kat kl la..pastuh ada mamat kulit hitamotw nak naik gak..semangat tekan butang close cpat2, sebab tanak naik ngan dia..hahaha..takut woooo

  4. kena jaga2 setiap masa. tak kira siang atau malam. dalam rumah atau luar rumah. lelaki atau perempuan.

    bahaya memang ada kat mana2 je.

    tp, video ni mmg menyakitkan hati

Share