Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

kes pembunuhan, bunuh denan pisau, senjata membunuh

Tak sangka kes pembunuhan di kawasan perumahan aku tu masuk muka depan Harian Metro. Semalam jugak ada masuk tv3 tapi aku tak perasan, ada blogger Paihujey yang bagitahu memang masuk tv3. Bagi yang belum baca entry semalam, aku ada buat entry mengenai Kes Pembunuhan Di Kawasan Perumahan.

Dekat muka depan Harian Metro tajuknya "Mandi Darah" tapi dekat akhbar online Harian Metro tajuknya "Campak Nenek Dalam Kolah".



KAJANG: Seorang nenek bukan saja ditikam di leher, tetapi kepalanya turut dihentak dengan objek keras sebelum tubuhnya diseret dan dicampakkan dalam kolah bilik mandi di rumahnya di Kampung Pasir Baru Peringkat, Jalan Sungai Lalang di sini, semalam.

Pembunuhan kejam itu dipercayai bermotifkan samun, tetapi jumlah kerugian belum diketahui berikutan polis belum dapat menemubual keluarga mangsa yang masih trauma.

Mayat mangsa, S Danaletchemee, 64, ditemui berlumuran darah oleh anak keempatnya sebaik lelaki berusia 36 tahun itu pulang daripada kerja pada jam 12 tengah hari.

baca selanjutnya di akhbar online Harian Metro

Ini video dari pihak Harian Metro di tempat kejadian.



Ini pula video ulangan di Berita Utama TV3

Warga Emas Mati Dibunuh Penyamun



Kata Zack Entry : dekat kawasan perumahan tu la aku selalu beli kelapa dengan tukar tong gas..haihhh

7 Responses so far.

  1. AZRI says:

    peh,seram kot..
    pindah tak? Hehehe

  2. takutnye dgn dunia skrg...bunuh org mcm benda biasa je..

  3. ZE...kt semenyih ke? area mane ea? woaaa...takotnyer!!!! skg kt area umah kte tu pn banyak kes pecah rumah. dh kena tangkap ke penyamun tu?

  4. aritu kes bunuh diri kat tempat yui..

    s,pai skrg taktau umh mane satu..

    p/s: dunia skg makin bhya..

  5. EYQASARA says:

    kejamnye pmbunuhan tu.... -.-"

  6. Mek Onie says:

    makkkk aiiiiiii,kalau meaw kompom troma,huhu

  7. Tanpa Nama says:

    Its a very big crime in this world.It's punishment will be very large and tough.I like this post most.So no one will have to do this type of crime.Thanks for this.

Share