Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Kali ini aku nak share video Ucop Wilcha dan Scha Al Yahya di rancangan Fuhhh!. Entry lepas aku ada share Video Ucop Wilcha - Soley Soley | Ucop Wilcha Bapa Saudara Scha Al Yahya. Dan di dalam entry tersebut ada sedikit cerita mengenai Ucop Wilcha dan Scha Al Yahya di rancangan Fuhhh! di TV3.

UPDATE! Simbol Pelik Infeksi/Infection Adalah Iklan Celcom Kolony | Dilancarkan Jumaat Ini

Bagi mereka yang terlepas atau tak tengok lagi aksi Ucop Wilcha dan Scha Al Yahya di rancangan Fuhhh!, boleh la layan video dibawah.





credit to Akmal Si Lelaki Seksi


Nota:
1.Ucop Wilcha terkena panggilan hangit HOTFM pagi tadi
2.Ucop Wilcha telah menjadi artis jemputan di HOTFM esok pagi, sila la dengar HOTFM kalau nak dengar telatah Ucop Wilcha

8 Responses so far.

  1. hahaha...mmg lucu pun..elok sgtla depa ni bsedara upenye..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/doktor-cantik-lelaki-buncit-dan-dot-dot.html

  2. Raden says:

    aih...sume org da kenal usop wilcha da skrg..sape sangke kn..

  3. Tanpa Nama says:

    terus kekok Awal ! hhahahhaa

  4. Unknown says:

    adeh terlepas nk dgr
    huhu

  5. Aku selalu posting yang baik dan bermaklumat di laman web ini sehingga saya datang lagi, dan lagi dalam mencari beberapa perkara yang baik dan baru.

  6. I have found lot of my dads porno magazines Does he have videos.

  7. Land Sale says:

    Mengekek2 malam tadi masa nak tunggu diorang announce Bintang paling Popular. Terbaikla lawak Usop wilca n Johan kat atas stage tu. Mengekek2 malam tadi masa nak tunggu diorang announce Bin[..]

  8. The Office of the President is the systemwide headquarters of the University of California, managing its fiscal and business operations and supporting the academic and research missions across its campuses, labs and medical centers.

Share