Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Maharaja Lawak

Video Maharaja Lawak minggu ketiga. Maharaja lawak minggu ketiga telah pun bersiaran secara langsung di Astro Warna bermula minggu ketiga hingga minggu akhir. Bagi yang tidak melanggan Astro Warna, video youtube akan jadi pilihan.

Bagi Maharaja lawak ketiga kali ini memberi banyak kejutan dari segi yang persembahan. Permulaan Maharaja lawak kali ini dimulakan dengan dua pasukan yang tersingkir iaitu kumpulan WAI dan kumpulan XN3. Bagi yang tak berkesempatan atau belum tengok video Maharaja lawak minggu ketiga, boleh layan semua video dibawah.

Penyingkiran Pertama



Balas



Alex



Amir



Jihan



R2



Nabil



Jambu



Sepah



Man



Jozan



Penyingkiran kedua



Kenapa R2? bukan Amir? hahaha. Sekarang riuh kenapa Amir masih bertahan dan kenapa R2 yang baru lawak tak menjadi terus tersingkir. Apapun keputusan telah dibuat dan R2 telah tersingkir.

credit http://www.guatv.com/


p/s:ramainya sayang Amir..^^,

26 Responses so far.

  1. tenkiu dah upload video...hihi...nk donlod jap :)

  2. Wah... terima kasih kongsi.. ada yang full tak? maknanya yang x asing-asing la... =D
    Hehee.. saja tanya.. senang nk tengok sekali jer..
    Kata-kata daripada pemilik blog Minda Insan. Terima kasih.

  3. Tanpa Nama says:

    aq tk mrah R2 kluar tapi aq bengang sbb juri tk buka mata lawak Amir tk de potensi langsung jika d bandingkn dgn R2 jdi knape juri syng sngt dgn Amir ni sjak dari RL aq tngok lawak yg d buat mcm bbudak sekolah rndah je klau mcm tu lbih baik kuasa keluar bagi kt kita org (sms) je.. hati tk skit.

  4. apa jua yg org cakap...amir memang yag xbest..hohoho..
    tak layak pun utk masuk yg maharaja neh..
    untuk buat duit je boleh a..huhu

    hai abg Z

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/mengapa-wanita-menangis.html

  5. aku bengang kenapa R2 yg kuar, bukannyer si amir nie..... kesian jelah tgk amir wat lawak.. cam nk nangis pun ade gak..... tolong la.... lawak x menjadi pun!!!

  6. Read your instruction manual that came with the processor. It is a food processor, use it to process food in any way you need it processed. It is not rocket science.

  7. aku xsuke amir.. ntah ape2 dia buat lawak.. opss ade ke kat cni peminat amir??? im sory.. hahaha

  8. Read your instruction manual that came with the processor. It is a food processor, use it to process food in any way you need it processed. It is not rocket science.Thank.................

  9. Read your instruction manual that came with the processor. It is a food processor, use it to process food in any way you need it processed. It is not rocket science.

  10. Jika hanya mula mereka saya sangat terkejut bahawa jika mulai sangat lucu dan baik maka apa yang akan menjadi akhir dari itu bererti akhir akan sangat helarious.

  11. JAMBU da BEST FOREVER...

  12. Saya menemukan banyak hal menarik di blog Anda terutama pembahasannya. Dari ton komentar pada artikel Anda, saya kira saya bukan satu-satunya memiliki semua kenikmatan di sini! terus bekerja dengan baik.

  13. wowo !all video clip is very sweet and nice to see..

  14. Its a nice post shared by you and the videos are really very nice and interesting as saw them so i like your post very much so thanks for posting this type of posts.

  15. these are very beautiful videos that can be seen by everyone.....

  16. Bagi Maharaja lawak ketiga kali ini memberi banyak kejutan dari segi yang persembahan. Permulaan Maharaja lawak kali ini dimulakan dengan dua pasukan yang tersingkir iaitu kumpulan WAI dan kumpulan XN3. Bagi yang tak berkesempatan atau belum tengok video Maharaja lawak minggu ketiga, boleh layan semua video dibawah.

  17. Great show for Video Maharaja Lawak minggu ketiga.why think for maharaja lawak.

  18. Permulaan Maharaja lawak kali ini dimulakan dengan dua pasukan yang tersingkir iaitu kumpulan WAI dan kumpulan XN3. Bagi yang tak berkesempatan atau belum tengok video Maharaja lawak minggu ketiga, boleh layan semua video dibawah.

  19. aiseh.. minggu ke 3 Sepah the best, tp nak wat mcm ne, peminat Jozan lagi ramai walaupon kadang2 pada aku xkelaka. hehe

  20. Vitamix says:

    Seorang pesakit yang akan dibedah terbaring di katil bilik bedah dengan muka yang pucat. Seorang doktor bedah muda masuk sambil menyapa pesakit tersebut dengan ramah.

  21. Land Sale says:

    Bagi Maharaja lawak ketiga kali ini memberi banyak kejutan dari segi yang persembahan. Permulaan Maharaja lawak kali ini dimulakan dengan dua pasukan yang tersingkir iaitu kumpulan WAI dan kumpulan XN3.Thanks.............

  22. sebab aku malas tengok ML ni kdg2 isu tak best.. cam memperbodohkan org.. paling utama sebab aku tak tengok,takde astro.. nak amik yg member download malas plak..tunggu habis la amik sekaligus sume.. haha

  23. Land Sale says:

    what a nice clips these are ? really every one wants to see them and to get them.

  24. Bagi Maharaja lawak ketiga kali ini memberi banyak kejutan dari segi yang persembahan. Permulaan Maharaja lawak kali ini dimulakan dengan dua pasukan yang tersingkir iaitu kumpulan WAI dan kumpulan XN3. Bagi yang tak berkesempatan atau belum tengok video Maharaja lawak minggu ketiga, boleh layan semua video dibawah.

  25. Well, this was a really humorous and enjoyable series. Thanks for sharing it.

Share