Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

minyak petrol dan minyak tanah naik lagi

Harga petrol RON 97 naik lagi! Yeah! naik la lagi harga petrol RON 97. Naik, naik dan naik. Haritu naik 10 sen jer, sekarang harga petrol RON 97 naik 20 sen lak. Walaupun aku kadang-kadang ada gak isi RON 97, tapi sekarang tak lagi dah. Dah takkan pandang warna hijau, lepasni pandang warna kuning jer..^^,

PETALING JAYA: Harga petrol RON 97 sekali lagi dinaikkan dan kali ini sebanyak 20 sen - menjadikan harganya RM2.70 seliter selepas tengah malam Jumaat.

sumber info MSTAR

Kalau nak diikutkan RON 95 dengan RON 97 ni sama je. RON 95 ni ringan dan cepat habis, RON 97 ni kualiti sikit lambat habis. Tapi sekarang orang dah tak pikir kualiti atau tak, yang murah akan jadi pilihan dihati kan? kan? ^^,

Nota:
Bersedia je la sebarang kemungkinan untuk harga petrol RON 95. Walaupun tak naik lagi tapi tak mustahil akan naik harganya.




p/s:bergaduh lagi la jawabnya pihak kiri dan pihak kanan mengenai isu minyak naik..^^,

3 Responses so far.

  1. kidfx says:

    dah sama dgn zaman paklah dulu rm2.70 seliter.. klu gomen buleh tambah subsidi, kan bagus. ron 95 tu pun aku rasa mcm duk tunggu masa je nak dinaikkan. lambat atau cepat je kot

  2. aku je boleh dpt murah petrol tu zack :P

  3. bile la minyak nk turun kn... hisshhh~

Share