Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

anonymous

Segmen Ben Ashaari kali ini mengenai anonymous. Korang tak suka anonymous? Aku tak suka anonymous? Semua tak suka anonymous? Anonymous ni ada macam-macam.

1. Sila beritahu kenapa anda tak suka ANONYMOUS ..

Tak semua yang anonymous aku tak suka, ada yang ok dan ada yang tak ok. Yang tak suka sebab penggunaan bahasa yang digunakan. Rujuk entry ini Kalau Nak Komen Mencarut Pun, Sila Buat Aku Faham.

2. Pengalamanan anda bersama ANONYMOUS.. Ceritakan ..

Aku abaikan..hehe

3. Nasihat anda pada mereka yang gemar mencaci maki dalam blog ?

Tak sesuai dan tak berapa elok. Tak sopan sebab semua pembaca blog kita tak semestinya dari blogger, ada juga pembaca dari bukan blogger. Bila dah caci maki dalam blog, nanti apa la persepsi mereka terhadap dunia blogger.

Akhir kata,

Kalau tak suka dengan komen anonymous tu, delete jer komen tu. Kalau tak berapa suka komen anonymous kat shoutbox, remove jer shoutbox. Tak semua anonymous itu teruk. Dan kalau ada anonymous yang teruk pun, tak perlu melenting / mencarut / maki hamun. Lagi kita berbunyi lagi itu dia seronok. Abistu nak buat apa? Abaikan ajer..^^,

Baca sini juga Apabila Anonymous Mula Berkata-kata

Segmen Ben Ashaari Segmen : AKU TAK SUKA .. AKU TAK SUKA LAA !




p/s:anonymous oh anonymous..^^,

9 Responses so far.

  1. kidfx says:

    spammer suka guna anonymous ni

  2. Naddia says:

    abg zack! abg zack!

    haha..nie trademark sy kn..kompem da sy sorg je yg dok gonjeng pnggil abg2..haha
    tak penah anon kn!

  3. saya suka mak enon...cite opah zaman dolu2..hihik..

    hai zack..

  4. emmm.......tapi nape ada orang mcm tu erk???adakah sbb dy dah terbiasa???

  5. salam...

    singgah melalui blog abg ben...dan folo..

    **1348

  6. pRiNCe says:

    kite same2 x ske anon..
    so..kite bersabar je la ye...:)
    cantik blog ni...
    boleh datg selalu nie...:)

  7. ade ke org yg suke anon.. besh ke jd anon?.. x, kn..

  8. I need an advice.What coat or jacket will make a great match with cowboy boots? I really love my cowboy boots(two pairs-black and brown).In summer,spring or fall i don't have any problem what to wear with them.I don't have a clue what kind of coat or jacket should I wear with my favorite boots!

    Please give me a few suggestions and what's even more important-show me some exemplar photos of nice,a little bit rock style outfits(with cowboy boots of course).

Share