Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Ada yang teringin nak jadi budak? Leh join segmen BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !. Kenapa budak-budak? Sebab segmen ni berkaitan dengan katun. Budak-budak jer ke suka tengok katun? Tak semestinya tetapi cerita jer bab katun ni dah memang sinonim dengan budak-budak.


Ultraman VS Raksasa

APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA

Karektor katun yang paling minat : Naruto



Kenapa : Sebab dia sengal masa kecik, dan jadi orang berguna bila sudah dewasa..heheh Watak Naruto ada tarikan sendiri. Dari seorang yang lemah dia cuba dan berusaha untuk jadi orang yang berguna dan ingin menjadi lebih kuat supaya dia mampu menjaga kampungnya dan mampu menyelamatkan kawannya yang dah terpesong jauh, iaitu Sasuke.(chewahhh!!, ayat tak boleh blah)

APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK dan kenapa

Katun yang paling tak minat : CatDog



Kenapa : Tengok pun boleh taw kenapa aku tak minat. Walaupun katun, tapi macam mengarut digabungkan kucing dengan anjing. Bagi aku la kan.

Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ...



Kenapa? Sebab dia boleh jadi macam-macam superhero(kantoi aku tengok ben 10..kehkeh)..layankan ajer sudah..^_^

Nota:
Ramai sangat aku tengok nak jadi superman, batman, spiderman..aku jadi superhero lain la yer..boleh kan abang Ben Ashaari..heheh..katun yang minat tu banyak sebenarnya, nanti la diceritakan di entry akan datang..:)



p/s:bagi aku, tengok katun ni dapat merehatkan minda..^^,

23 Responses so far.

  1. udin says:

    haha.. layan aja bro.. xsalah layan katun ni.. koman2 leh release tension..

  2. aku ingat kau pakai wp..ceh...

  3. sokong ayat pesanan tue.. hihi

  4. katun kat atas y otomen tu comel sgt.. hhe

  5. saya YANA says:

    cat dog.. ntah hape2.. hehe..

  6. Ramai sangat aku tengok nak jadi superman, batman, spiderman..aku jadi superhero lain la yer..boleh kan abang Ben Ashaari..heheh..katun yang minat tu banyak sebenarnya, nanti la diceritakan di entry akan datang..:)

  7. Access Denied : Thank you for visiting Made-in-China.com! Due to network security, your access to Made-in-China.com has been temporarily denied. In order to provide a safe web service ...

  8. What are some healthy affordable snacks/food for a busy lifestyle?I spend days without eating decent meals and i depend on some snacks including chocolates, chips, 5min noodles and stuff like that.Thanks

  9. Emeritus Professor Tan Sri Dato’ Dr. Khoo Kay Kim, who is judging for the third time for the competition, expressed his hope of receiving more entries from the young adults segment. When asked on the quality of essays received in previous years, the Professor said that while many of the entries fell short in that they reflected the current trend of students regurgitating facts, there were some which were “outstanding”. What he most wants to see in this year’s

  10. Sebagian besar daya tarik untuk Amerika pada waktu itu kesesuaian untuk tanaman tunai (gula, tembakau, kapas, dll). Tanaman ini adalah padat karya, tetapi sangat menguntungkan jika tenaga kerja pada dasarnya bebas. Nyaman, Amerika itu jauh dari Eropa, sehingga kebrutalan yang disertai perbudakan tidak menyenangkan jelas bagi tuan-tuan yang membiayai usaha dari kenyamanan Eropa. Juga, penduduk asli harus ditundukkan, jadi mengapa tidak membuat mereka budak?

  11. Posting Anda sangat kreatif dan terima kasih atas ide, Anda memicu pada gagasan dari sudut aku tidak diberikan thoguht ke belum.

  12. I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post.

  13. Its so nice post that i don't want to miss so i came across to it and take an opportunity to take benefit of it via reading it.

  14. it was pleasure to see this site because there are so beuatiful pictures that can affected anyone.

  15. I would like to place the arabic word Assalamualaikum on a poster but cant seem to find it anywhere. can anyone tell me where I can find it? thanks

  16. Sebab segmen ni berkaitan dengan katun. Budak-budak jer ke suka tengok katun? Tak semestinya tetapi cerita jer bab katun ni dah memang sinonim dengan budak-budak.

  17. Vitamix says:

    Electronicdotfly, i'm not saying that looking for help with others is wrong..its just that looking at most of the questions that have been asked in this YA msia travel section seems like idiculous..come on..Q' like What is your favorite holiday destination?' and this fellar even dare to ask for us to list a full essay.

  18. what an interesting post.thans for this post....

  19. Land Sale says:

    hehehe....it is very nice post. thanks for sharing.

  20. Tanaman ini adalah tetapi sangat menguntungkan jika tenaga kerja pada dasarnya bebas. Nyaman, Amerika itu jauh dari Eropa, sehingga kebrutalan yang disertai perbudakan tidak menyenangkan jelas bagi tuan-tuan yang membiayai usaha dari kenyamanan Eropa. Tak semestinya tetapi cerita jer bab katun ni dah memang sinonim dengan budak-budak.

  21. Land Sale says:

    Your blog are very nice.thanks for sharing this nice blog.

  22. Mate, my favorite superhero is Batman ! I really enjoy watching all shows dedicated to him. I am a fan of his movies too.

Share