Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

perlawanan Pra Kelayakan Olimpik (pusingan kedua) di antara skuad Olimpik Pakistan Menentang Skuad Olimpik Malaysia

Pengumuman! Siaran langsung perlawanan Pra Kelayakan Olimpik (pusingan kedua) di antara skuad Olimpik Pakistan Menentang Skuad Olimpik Malaysia pada malam ini telah dibatalkan. Batal? Hadoi, terpaksa la tengok drama atau citer lain. Nak buat macamana kalau dah siaran dah dibatalkan, kene tunggu keputusan selepas habis perlawanan la jawabnya.

Difahamkan pihak TV Pakistan mempunyai masalah menghantar isyarat siaran langsung kerana tidak mempunyai segmen setelit bagi membolehkan isyarat transmisi ke Malaysia.

Jawapan dari pihak Astro :




credit to:
Suffer8zine
Sokernet.com

p/s:semoga berjaya kepada skuad Olimpik kita..^^,

8 Responses so far.

  1. zaMir says:

    drama jugak jadi pilihan..haahah...

  2. jamal abdillah..layannn

  3. huhu...punye semangat nk tengok malam ni. hampess.

  4. cik pulau says:

    errr... naseb baek kat sini takde astro.. so takde la sakit hati sngt,..
    klau tak kompem ngamuk gak.. lalala~ ^^,

  5. @zaMir aku pun terpaksa tengok drama..haha

  6. @mohd fairuz jamal abdillah pemain terbaik malam ni..LOL haha

  7. @najihah sahami taw takpe, tapi nak buat macamana kan..takde rezeki nak tengok live malam ni..

  8. @cik pulau siaran langsung di tv1 pun tak dapat..:)

Share