Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Heliza Helmi - Lirik Lagu CUMA AKU

Lirik lagu terbaru CUMA AKU dalam album single terbaru dari Heliza Helmi. Dah dengar lagu mesti nak taw lirik bukan? Lirik lagu ni tak la berapa susah nak ingat. Kalau dah selalu dengar, tak tengok lirik pun mesti boleh ingat kan? Jom tengok lirik lagu terbaru iaitu CUMA AKU dari HELIZA HELMI.

Heliza Helmi - Lirik Lagu CUMA AKU

Lirik Lagu CUMA AKU

Aku suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Apa kata kamu mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tentu

Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

AKu suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Mana ada cinta jika tidak sudi
UNtuk apa kasih jika tak memberi

Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tidak memberi
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang



Boleh juga tengok di 1Tube.my, Cuma Aku - Heliza Helmi.

credit kepada Ujang



p/s:semoga Heliza Helmi terus berjaya dalam bidang yang diceburi..^^,

3 Responses so far.

  1. wah.. ko pun nak buat gak ke??? bahaya ni.. bahaya... haha...

  2. efa says:

    like lagu ni :) comel kak ija

  3. Ujang9897 says:

    Heliza baca entri aku jer....deleted balik..kacau SEO nie..ish

Share