Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Maharaja Lawak

Jozan Juara Maharaja Lawak? Sejak bila pulak? Mengikut berita yang disampaikan, rancangan Maharaja Lawak akan disiarkan secara langsung bermula pada 1 April 2011 di Astro Warna (Saluran 132) dan siaran serentak di Astro Prima( Saluran 105). Ha, belum tayang lagi dah disahkan Jozan Juara Maharaja Lawak..^^,

Jozan Maharaja Lawak

Mengikut komen yang ada pada entry ini Senarai 12 Peserta Maharaja Lawak, kebanyakkannya pengkomen memilih pasangan Jozan sebagai pilihan terbaik untuk memenangi gelaran Juara Maharaja Lawak.

Kenapa Jozan? Sebab utama adalah mungkin gelagat mereka lebih banyak menyerlah atau lebih lawak dalam rancangan Raja Lawak. Tak dinafikan pasangan Jozan adalah punca menyerikan suasana ketika rancangan Raja Lawak berlangsung. Kalau diganti dengan orang lain, tentu suasana akan jadi lain.

Siapa juara Maharaja Lawak yang sebenarnya? Itu kene tunggu la penghujung rancangan tersebut. Untuk mengetahui senarai peserta yang akan berentap atau berebut gelaran Juara Maharaja lawak, boleh ke entry ini Senarai 12 Peserta Maharaja Lawak

Nota:

Ini hanya tekaan saja..tak lebih tak kurang..^^,



p/s:aku pun target Jozan jugak..:)

15 Responses so far.

  1. Sumijelly says:

    wah...harus tgk ni..

    tp hanya ada kat adtro warna jer kan??

    mana subscribe.. tak dpt la kak sumi nengok.......waaa

    Sumijelly.com

  2. dwaty says:

    tak sabar nak tengok!!!!

  3. c-tea says:

    tahniah..terpilih sebagai pengomen pilihan abg ben

  4. sebab orang dah biasa dengan lawak diorang kot. tu ramai yg pilih

  5. Noriz says:

    tapi Zizan dah ckp...malu klu diorang yg menang sbb glamer bukan sebab kelakar...betul pun kan....
    harap lawak diorang mantop!

  6. Yeahhh JOzan, Yeahh..yeahhh..

    Sokongggg....

  7. xpe..sye pun rse dorg menang..hehe

  8. Intan says:

    Mesti rancangan nie semua org pecah perut di buatnya :D Tapi kak intan pon rasa JOZAN ada peluang nak monang lah :)

    Latest n3: http://www.babyintan.com/2011/03/cara-nak-keluar-kan-gambar-dan-entri-yg.html

  9. jozan dah cukup gempak. mesti la menang. diorang punya lawak tu sempoi habis haha

  10. uitttt...jawapan bocor nih..haha
    tp mmg bdua tu patot menang pong~!!hehe

  11. yeah..

    aku shot kat Jozan tu !!! ^^

  12. APi says:

    no 2 aku rase sepah..
    aku rase la kan..^^

  13. ~~kimz~~ says:

    mesti jozan punya... tapi aku sokong sepah...

    AF pun nak wat ala2 maharaja lawak.. semua juara2 AF akan berentap.. pandai ASTRO cari duit kan.. hehehehe

Share