Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

anu dalam botol

...Dalam Botol? Citer apa tu? Pada mulanya nama filem ni adalah "a n u dalam botol", tapi untuk menjaga sensitiviti kepada masyarakat telah ditukarkan tajuk kepada "...Dalam Botol". Filem ini telah ditayangkan pada 24 Mac 2011 yang lalu, tapi asal tak ramai review eh citer ni? heheh

Filem "...Dalam Botol" kutip RM1 juta selepas 5 hari tayangan? Pergh!gempak habis la. Kos untuk menerbitkan filem "...Dalam Botol" adalah RM888,000 tidak termasuk promosi. Apa sebenarnya cerita "...Dalam Botol" ni?

Filem "...Dalam Botol" menceritakan tentang manusia yang hidup mengikut nafsu dan tidak berfikir panjang. Jalan ceritanya adalah berdasarkan kisah benar. Orang itu pun masih hidup lagi dan dia telah mendedahkan segala-galanya. Malah 'anunya' itu masih tersimpan dalam botol atau balang kecil di rumahnya.

rujukan KLIK SINI

anu dalam botol

Raja Azmi berkata dia amat bersyukur dengan kutipan yang dicapai setakat ini dan berharap filem berkenaan dapat memberi satu mesej kepada masyarakat agar mengambil iktibar mengenai budaya gay.

"Bagi saya filem ...Dalam Botol ini, merupakan satu usaha dakwah saya untuk mengingatkan masyarakat agar jangan terpengaruh dengan budaya gay yang dianggap tabu di negara ini.

"Daripada sudut lain, keupayaan ...Dalam Botol yang mampu meraih kutipan sebanyak RM1 juta adalah petanda bahawa ia ditonton oleh orang ramai.

“Itu sebabnya saya sangat percaya bahawa lebih ramai akan menonton ...Dalam Botol selepas ini," katanya dalam program Kerusi Panas, terbitan Bernama Radio24, Rabu.


nak tahu lebih lanjut, baca sini '...Dalam Botol' Kutip RM1 Juta Selepas Lima Hari Tayangan

Terbaik la RM1 juta dalam 5 hari, bukan senang nak cecah 1 juta. Baru 5 hari, kalau berterusan sampai berminggu, memang berbaloi la usaha yang dilakukan. Masyuk! Korang tak nak tengok ker? dalam botol tu.

dalam botol

Nota:
Raja Azmi adalah isteri kepada bekas pemain badminton negara, Jailani Sidek




p/s:Filem Hikayat Merong Mahawangsa pun aku tak tengok lagi..adess =.=

10 Responses so far.

  1. eh...boleh caya ke???
    banyak tu!!! kutipan..
    ke saje wat gempak??hakhak..

    hai zack..
    kamu xjwb lagi hai saya ni..byk x dh hai arini..hukhuk

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/masa-yang-sesuai-bagitau-mak-yang.html

  2. eh..ada aku baca review filem ni..diorang kata sampah gile citer ni tyme diorang g tengok

  3. ade yg kate best.. ade yg kate biase je..
    ppe pn, stiap org ade pndapat masing2..
    hee~

    thnks komen entry ika.. ngee~ cam x caye org pemes komen entry.. lumpat kegembiraan!

  4. best ke citer nih . tgok kutipan byk mcm best . .
    nk try tgok la :) hee

  5. semalam saya pergi tengok bersama suami dan raja azmi dan wan raja dan beberapa rakan suami.. bagi pendapat saya memang bagus mesej yang nak disampaikan. tp lain org lain pendapat. bagi yang meminati art filem pasti akan menyukai filem ini. Semalam Raja Azmi cakap yang kutipannya dah mencapai 1.3 juta. tahniah =)

  6. Naddia says:

    abg zack! abg zack! jum kite tgok cite nie jom!

  7. wawww..

    byk tuu..
    buat mkn besar ni kenyang sebulan ^^

  8. apa2 pon xleh lawan merong mahawangsa kn :)

  9. best tak? cikcleo merong mahawangsa pon tak tgk lagi!kekeke.

Share