Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Ha, apa yang korang akan buat? Anggap je la ni soalan santai. Dalam alam maya ni, macam-macam boleh buat. Bagi aku, apa yang menghangatkan alam maya di Malaysia ni adalah dunia blogger. Yeke? mandai-mandai je..hehe Bila jadi blogger, ada jer benda nak buat kat alam maya ni. Tapi kalau aku bukan blogger, apa yang perlu aku buat? *biar broadband tergendala dan biar bayar bil internet tanpa perlu menggunakannya?

Kalau aku bukan blogger, aku akan jadi stalker setiap status yang ada. Tak kira la di facebook ker, di twitter ker, di ym ker semuanya aku akan jadi stalker. Jawapan ni aku ada beri di Blog Andyhowt. Ok, kalau kepada mereka yang bergelar blogger ni tak kira la sesiapa. Kalau korang bukan blogger, apa yang korang akan buat? ^^,




p/s:apa akan aku buat yer kalau aku bukan blogger??ermmm....

15 Responses so far.

  1. huhu..samalah..akan jadi stalker macam dulu..hihi..

  2. da follow...
    come visit my blog
    =D

  3. If I'm not a blogger, what will I do?

    Maybe read some articles, then komen yang bukan2. hahahhaa...

    Ambil PhD. Stalkerology.

  4. efa says:

    menyendiri jd silent reader aja la huhu

  5. zack jom join GA
    http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/02/dunia-lelaki-maskulin-1st-giveaway-ga.html

  6. Melz says:

    aku main game jer la hahaha

  7. Unknown says:

    saya akan jd facebooker :D

  8. Meera says:

    Stalking" is a strong word. I like to look at it as "intenseRESEARCH on an individual.. Hehe

  9. tdo aje lah jd panda semula..huhuhu

  10. rasenya mesti dok men fb smpai pengsan...n main game kt situ..:)

    curi suar dalam….

  11. Up2saya.. says:

    kalau sis bukan blogger kn sis nak jadi photography sambilan..hehe..

  12. pilotHans says:

    byk lagi forums yg bagus2.antaranya lowyat.net .blogs are not everything..they are just 1% of the net...

  13. iena says:

    kalau sy bukan blogger..urm..sy akan habiskan masa dgn main game dekat facebook.lepas tu,chat kt ym,skype..tapi semua tu membosankan.sbb tu sy jd blogger nieyh..hiks

  14. tengok cite korea smpi lebam. hehe

Share