Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

pahlawan

Kali ini aku nak cerita pasal blog pendekar. Ni kiranya blog review la, nak bagi trafik kat mereka. Berapa pendekar yang korang kenal dalam dunia blog? Disebabkan mereka adalah pendekar di alam maya, sebab itu tajuk entry kali ini adalah "Mereka Adalah Pendekar Tapi Bukan Pahlawan". Jangan lawan-lawan yer.

1. Pendekar Berkuda

Pendekar Berkuda

Anda kenal dengan pendekar ini? Yer, dia pendekar berkuda yang blognya pun memang seperti seorang pendekar yang berkuda. Blog yang banyak info semasa dan sewaktu dengannya. Kalau sekali dia tikam, dia betul-betul tikam punya. Blog aku pun pernah kene tikam..hehe (pendekar, saya mahu kene tikam lagi) ^^,

Jom singgah blog perdekar berkuda dan baca entry yang ada.

2. Pendekar Petai



Ha, ada pendekar petai yer? kenapa pendekar petai? itu korang kene tanya empunya blog la yer..hehe Setelah baca 3 - 4 entry, kebanyakkan entry adalah cerita dari empunya blog. Cerita yang bersahaja dan sesuai untuk umum.

Jom singgah blog perdekar petai dan baca entry yang ada.



Ada lagi blog pendekar yang ada selain mereka berdua?^^,





p/s:template lama error, banyak benda hilang secara tiba-tiba..=.=

7 Responses so far.

  1. bila blog aku nak kena review nih??

  2. Nabiel says:

    aku pun pendekar jugak bro..ekekeke=P

  3. @Faizal Fredley haha..sabor la yer..

  4. @Nabiel ko pendekar ape lak?haha

  5. Anip says:

    wah, tak pernah tau pon blog pendekar petai, gemar petai ker.bwahhaha. jom terjah !

  6. dah2 la tu kena tikam weh... hahaha... aku tikam betul2 kang... sian je ko...

  7. blog aku bila ko nak review lak? hehe

Share