Salam kepada semua,



Kali ini aku nak join "Domain dan Hosting percuma daripada Mrnamie.com dan Weirdobytes". Ini kontest pertama yang aku untuk tahun ini. Disebabkan hadiahnya menarik dan cara nak join dia mudah, aku membuat keputusan untuk join kontest MrNamie ini.



Terima kasih kepada Gadis Terbilang kerana tag untuk join kontest ini..hehe Ada sebab kenapa aku kene join nak dapatkan contest ini, sila tengok gambar kat bawah.



Tengok, marah yer si "Guest" ni. Aku baru je dapat tadi. Kepada "Guest", sabar ye. Doakan la aku menang domain dengan hosting ni yer..hehe



Yang ini malas nak cakap. "Dia" sengaja nak cari pasal panggil aku hacker..haha

Aku tag 3 orang

1.Innovator
2.The only boolat
3.http://coklatakusuka.blogspot.com/



Hadiah-hadiah

Tempat pertama
(Pakej3) domain dan hosting tajaan Weirdobytes
2Gb webspace
20Gb bandwidth
Unlimited addon domains
Pengiklanan secara percuma di mrnamie.com dan semuabest.com selama 1 bulan
kesemuanya bernilai RM115

Tempat ke-2
(Pakej2) domain dan hosting tajaan Weirdobytes
500mb webspace
5Gb bandwidth/month
unlimited addon domains
Pengiklanan percuma di mrnamie.com selama 1 bulan
kesemuanya bernilai RM85

Tempat ke-3
(Pakej1) domain dan hosting tajaan Weirdobytes
200mb webspace
2Gb bandwidth/month
unlimited addon domains
kesemuanya bernilai RM55





Tarikh tutup kontest 31 Januari 2011





Untuk tahu lebih lanjut, sila layari blog Mr Namie dan hadiah ditaja oleh weirdobytes





p/s:doakan aku boleh menang yer..hehe

7 Responses so far.

  1. MuJE says:

    haha.. macam ku kenal komen tu tapi di mana yaaa... LOLOLOLOLLLL

  2. gud luck.. weh.. asal tak pakai disqus da? =)

  3. @MuJE
    haha, sapa yer?cuba bagitau sikit..kehkeh

  4. @Zairie Husin sebab ada yang tak dapat komen..=.=

  5. Anip™ says:

    wow..menarik gak ahish pertama tu...huhu

  6. @Anip™ memang menarik, tak nak join ke? =)

  7. Wakakap! Sape der yg bg komen cmtu???

Share