Salam kepada semua,



Kali ini aku nak cerita ada blogger mengalami kemalangan jalan raya. Ini cerita betul dan bukan cerita skandal. Info ini pun aku dapat dari hasil blogwalking. Agak teruk jugak keadaan kereta tu.



Sedikit maklumat..

Kereta kami telah terbalik dan menyebabkan saya dihempap oleh rakan saya. Kemudian saya telah mendengar satu jeritan dari seseorang supaya cepat2 keluar dari kereta kerana bahagian atas enjin terbakar.


Dalam keadaan yang supa dupa panik itu, saya segera memanjat keluar tingkap kereta yang terbalik tersebut diikuti rakan saya.

Kami bergegas jauh daripada kenderaan tersebut. Setelah api tersebut tiba2 padam, saya melihat pada badan saya sendiri mana tau ada kecederaan ke, tetapi alhamdulillah tiada sebarang kecederaan.

Kemudian saya melihat rakan saya sedang menutup mulutnya yang penuh dengan darah, saya menjadi semakin panik dan pergi dekat beliau. Saya melihat mulut beliau telah terkoyak sedikit dibahagian bawah. Orang yang menolong kami tadi segera membawa kami ke kereta beliau.



Untuk lebih lanjut, sila ke blog ini




Sekian sahaja info komuniti blogger. Terima kasih kerana membaca..=)







p/s:nama blog tu ada sikit-sikit sama dengan nama blog aku ni..sikit je la, tak banyak..hehe

12 Responses so far.

  1. promot jangan tak promot..haha~!

  2. alhamdulillah...dia selamat ek? okeyh..gi terjah..terima kasih! :)

  3. teruk gak kereta die ek

  4. aimee says:

    Nab baik tak apa2. Dulu pun pernah eksiden kereta bergolek2. Fuhh..

  5. terima kasih zack kerana prihatin terhadap diriku :) sebagai tanda terima kasih, anda akan disematkan di post terbaru malam ini :) nama kita hampir sama ek :_ hehe

  6. @Amir Izzat dia selamat jer..nak tahu lebih lanjut sila terjah blog itu..=)

  7. @Bro Framestone boleh tahan jugak teruk tu, kereta terbalik dan enjin terbakar..

  8. @aimee pernah ke eksiden kereta bergolek2? =.=

Share