Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,



Blog dah mencapai follower ke 1000. Apa maksudnya? Adakah 1000 orang akan singgah dan baca blog aku setiap hari? Adakah dalam 1000 follower tu aku akan dapat komen beratus-ratus setiap entry? Adakah 1000 orang akan singgah shoutbox kat blog hari-hari? Adakah trafik aku akan bertahan 1+++ setiap hari?

Semuanya tu tak ada, ia hanya angka yang menunjukkan ada pembaca atau blogger yang follow blog aku. Tapi tak mengapa, aku anggap sebagai penghargaan dan terima kasih kerana follow blog aku ni. Sebab apa dieorang follow blog aku? Itu aku sendiri tak tahu. Kenapa kamu-kamu follow blog aku? Harap aku tahu kenapa dan bagi sikit pendapat korang kenapa korang follow blog aku di ruangan komen. Sikit je la, kalau panjang-panjang buat entry terus. Kang entry berbalas entry la yer..=)

Blog review - Follower ke 1000



Nama blog : Nufaz's
Link blog : http://aseinolitewangdu.blogspot.com/

Blog yang terlalu simple dan nampak suci sebab putih jer background blog dengan sekitar blog ada bunga-bunga. Kalau ada header, mesti nampak meriah blognya..hehe Aku ada timbang blog dan keputusannya agak berat tapi check dekat blog tak ada la banyak mana widget pelik-pelik. Loading agak ok lagi dengan berat sebegitu tapi orang lain tak taw la ok ke tak. Entry terakhir Nufaz's adalah mengenai ulangtahun ke 10 pemergian Nek Wan beliau. Jadi luangkan la sedikit masa untuk singgah blog beliau. Nak follow ke tak? Itu terpulang.



p/s:apasal header nampak macam tak lawa..=.=

9 Responses so far.

  1. NadiRah says:

    nad yang ke 99..buat lah review jugak...huk3

  2. zirconia says:

    congrats ZE followers dah 1k. ai baru 200 kott. hehe. tapi tak kesah pun. btw, masa mula2 follow blog ZE dulu sbb entri :D

  3. Norfa says:

    wah..dah terlepas.. kalau tak datang awal sikit tadi.. hehehe..salam kenal dari norfa...=)

  4. Nabiel says:

    terbaek bro..
    hehehe~
    bak snie sket fllwrs ko...
    tpi tuh smua tk pntg kn?
    yg pntg readers blog sbnrnye..huhu

  5. Raden says:

    uwaaa....aku br 44 org kawan! hehe..nk nanges guling2 la camni..

  6. Anep™ says:

    huhu, ramai kot follower ko, hehehe

    BLOG GEMPAKZ SIOT

  7. Pearl says:

    wah, tenx review my blog. baru sempat kot nak bw bc entry. :)

Share