Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,







Ini bukan cerita aku masuk kontest yer, tapi aku telah dipilih secara tak langsung oleh cik gayahspears untuk mengadili Kontest Jelingan Manja yang dianjurkan oleh Cik Bulan.

Pertama kali aku jadi juri, selalunya aku jadi peserta..hehe Ini bukan sebarang kontest kot. Kene cari gambar mana yang jelingan dia manja. Ada 300 gambar orang yang tengah jeling aku kot, rasa diriku begitu beharga kejap..kehkehkeh(perasan kejap)

300 gambar jeling, mau juling nak pilih siapakah pemenangnya. Sekarang pun juri-juri masih berdebat untuk memilih pemenang. Walaupun kami bikan la juri peofessional sangat, tapi pemenang akan dipilih melalui jelingan yang manja. Tapi dalam 300 gambar tu ada pelbagai posing. Siapakah bakal dipilih oleh juri? jeng..jeng..jeng..hehe

Siapa-siapa nak bodek tu, buleh la berbuat demikan yer..jangan risau, tapi jangan bagi tau cik gayahspears lak..haha =P





p/s:dah 2 hari tengok gambar jeling-jeling ni, juling habis mata nak memilih..=.=

7 Responses so far.

  1. ampes ko ZE!!! kalo sape2 bodek ko.. automatik aku batalkan penyertaan dia..kah3

  2. @Gayahspears jangan takut yer para peserta, cik gayah tengah mamai tu..kehkeh

  3. alaaaaa....nk join!!!

  4. @Amira Naddia erk?tak join lagi ker? =.=

  5. dah tutup ke contest ni ?? alaaaa~ =(

  6. haha ini ke yang dimaksudkan... so jadi juri lok2..pastikan jelingan yang terbaek menang :D

  7. wawaawaa...
    suke beno die..

    lepas ni check laptop die..
    sape yg terpilih jd wallpaper..

Share