Salam kepada semua,



Harini masuk hari kedua aku menghadapi peperiksaan akhir sem. Arghhh!aku tak suka bila tiba-tiba ada bende yang mengganggu tumpuan aku untuk menjawab kertas peperiksaan. Walaupun bende ini tak dijangka akan berlaku tapi, aku harap tak berlaku untuk kertas seterusnya..

Gejala-gelaja

Antara gejala-gejala yang aku tak suka bila nak jawap kertas peperiksaan;

1.Sakit perut yang memulas

Ini lah gejala yang agak menyeksakan yang telah pun berlaku pada pagi tadi. Baru 45 minit jawap kertas, perut tiba-tiba buat hal pulak. Bukan tak nak keluar pergi tandas, tapi ini sakit perut yang memulas. Bila pergi sekali, nanti mesti nak pergi lagi. Tu pun belum tentu perut akan jadi ok.

2.Fikiran tiba-tiba kosong

Gejala ini sering berlaku. Yang peliknya, masa belajar tak nak blur. Bila dah ada kat dalam dewan peperiksaan baru la nak blur. Sakit hati jugak la kalau berlaku kat aku. Menangis tak berlaku lak nanti kalau tak lulus sebab blur..huhu

3.Tak dapat nak berfikir

Yang ini agak menyeksakan. Ingat tapi tak ingat. Nak ingat tapi tak dapat ingat. Cara nak jawap tu dah terbayang tapi tak dapat nak aplikasikan di kertas. Akhirnya, termenung menunggu ilham turun..adeihh





Aku rasa ini je yang aku aku boleh bagi kot. Aku harap dijauhkan semua gejala-gejala dari mengganggu aku..huhu Mungkin korang ada gejala yang lebih menarik nak kongsi, boleh la komen di ruangan komen. Sekarang dah 2 kertas sudah dijawab, tinggal lagi 3 kertas. Penat otak bekerja hari-hari. Jangan jadi gila sudah la..(>.<)




p/s:masa nak jawab, sakit perutnya mengganas..keluar dewan, tetiba ok lak..memang sengaja nak cari gaduh!! ggrrrrrr

13 Responses so far.

  1. Shakila_amer says:

    jgnla set mind,wt xtawu je time perut sakit hahaha

  2. haha...
    teringat masa nak jawab exam penting dulu2,
    mmg rasa meremang,ngan perut tetiba rasa sakit,
    macam nak terbuang air besar pn ye..
    nasib baek tak termuntah,hahaha..
    masuk ipt,takde sgt rase camtu walaupn ada jugak terasa kecut perut..
    ngeng3...

  3. karina says:

    Ya, paling tak suka klu blur time exam. Nota punya lah ingat, tapi masuk dewan truz melayang ntah ke mana pergi ingatan ku itu. All the best for upcoming exam. :) Mkn kismis!

  4. zati says:

    hoho no 2 dgn 3 mmg wat jiwa kacau, erghhhh~

  5. Eazy Izzuddin says:

    biase lah tu kan
    huhu
    gud luck!
    xD

  6. aimi says:

    g.luck! ak dah abis exam! hahah holiday!

  7. MR. MIND says:

    sokong sesangat tu zack

  8. zirconia says:

    macam2 gelagat sy tengok kat sini masa jaga exam. hehe.

  9. haha.
    betol tu..
    time jawab exam kalau mase dah nak tamat tu lagilah..
    ketar + tangan berpeluh2.
    susah nak tulis.
    T_________T

  10. haha.
    betol tu..
    time jawab exam kalau mase dah nak tamat tu lagilah..
    ketar + tangan berpeluh2.
    susah nak tulis.
    T_________T

  11. ZE says:

    wow, sampai berpeluh tangan yer..hehe

  12. ZE says:

    yeke?jaga kat bahagian mana?=P

Share