Salam kepada semua,



Siapa yang selalu komen kat blog aku ni, taw la yang blog aku menggunakan ruangan komen disqus . Dah 3 bulan aku guna ruangan komen disqus ni dan keputusannya lebih mesra dari komen blogger.com yang sedia ada.

Komen disqus

Semua pembaca yang singgah atau membaca blog aku, sangat dialu-alukan meninggalkan sebarang komen/pendapat/pandangan/kritikan/nasihat/dorongan atau apa saja di ruangan komen disqus .

Komen disqus

Bagi yang ada blog, harap korang tinggalkan link blog korang yer. Amat rugi kalau tak tinggalkan link sebab aku akan cuba komen blog mereka yang komen di blog aku. Setiap komen korang, amatlah aku hargai.

Komen disqus

Kalau yang ada twitter pun boleh la letak link twitter tu kalau taknak letak link blog. Semua terpulang kepada masing-masing la kan. Yang aku galakkan ialah ringankan jari-jemari korang tu komen-komen blog ini yer.



Kenapa tak guna intensedebate??

Aku akui bahawa ruangan komen disqus ini tak semesra ruangan komen intensedebate. Sebab intensedebate ada commentluv yang akan tayang url entry terbaru blog. Sebab aku dah guna disqus ini dalam tempoh yang agak lama dan kalau tukar ke intensedebate, komen yang lama semua akan hilang.

Tipu la kalau aku kata aku tak berminat nak tukar tapi aku masih ok lagi dengan ruangan komen disqus ni. Masih lagi boleh digunakan. Tunggulah bila aku pakai domain dot com baru pakai intensedebate..=)








p/s:tahniah pasukan kelantan, mereka memang layak menang dan menjadi Juara Piala Malaysia 2010 ..tahniah sekali lagi..(^.^)

8 Responses so far.

  1. myaFiza says:

    wahhh...first time nampak layout cmni. unik.

  2. ehe..
    aku ada komen,
    login guna twitter..
    yeee~

  3. zirconia says:

    meh nak try tinggalkan link. jadi tak.

  4. ZE says:

    jadi, terima kasih..=)

  5. zack , gua tinggalkan link . sekali gua bagi link contest gua

    .http://mohamadfaiz.com/2010/12/18/contest-3-domain-untuk-dimenangi-dari-abdulfarique-com-dan-mohamadfaiz-com/

  6. 艾米拉 says:

    :)
    hai

    http://yelling-at-the-sky.blogspot.com/

Share