Salam kepada semua,



Ha, awal pagi dah ni. Jam pun dah menunjukkan pukul 4 lebih yer. Kul 4 tu pagi ni yer..hehe Dah la kat Mcd, dah boleh beli set breakfast yer..keke Pergh, apa la yang aku buat sampai tak tidur lagi ni. Mentang-mentang esok hari ahad, hari ni over over over night..XD

kopi

Selamat hari minggu semua. Harap semua dalam keadaan baik. Ada sapa-sapa nak aku belanja pekene kopi macam dalam gambar tu, leh la roger kat komen yer. Ini kopi terbaik dari ladang..hehe =P









p/s:esok dah start study week..masa untuk mengulang kaji sampai lebam..=)

7 Responses so far.

  1. Shakila says:

    gud luck 4 us aki
    blink3 hehe

  2. ZE says:

    thankz lassie..=)

  3. ZE says:

    xpe la..hari sabtu kat sana kan hari minggu juga..=)

  4. ZE says:

    wow, sampai tak hengat dunia yer..=)

  5. Lassiegewdix says:

    selamat hari minggu jugak :)
    good luck k

  6. ieqa swetluv says:

    tempat org hari ahad semua tengah syok guling2 layan cuti.. dok kelantan ganu x delah nak merasa hari minggu ni.. kejap cuti huk3 T_T

  7. ahad, tidor sampai lebam.

    tambah study week lagi. Tido sampai lebam tak hengat dunia. hahahaha.. :)

Share