Salam kepada semua,


Setelah 2 minggu dalam kesibukan yang teramat sibuk, akhirnya hari ini(semalam) berakhirnya pembentangan Projek Akhir Semester Akhir. Hampir setiap malam berjaga sampai ke pagi pastu sambung lagi petang. Memang tak cukup masa untuk bermanja dengan blog..haishh





Untuk melepaskan segala tekanan yang melanda selama 2 minggu lepas, aku memilih bowling sebagai sasaran..hehee Siapa yang kenal dan pernah baca blog aku, taw la kan. Aku ni asyik2, bowling. =P Pilihan terbaik tempat untuk aku main bowling di Ipoh , Perak adalah di Ipoh Parade. Sebab bowling di Ipoh Parade adalah dari Ampang Bowl. Memang terbaik la dari segi lane, bola, pin dan kawasan bowling. Tadi aku main bowling dengan Zairie. Pastu 2 orang member kelas datang join sekali.





Antara semua gambar tu, markah aku adalah orang kedua. Senang cerita, orang kedua itu adalah aku..hehe Berjaya jugak pecah rekod peribadi iaitu point melebihi 200. Memang puas hati walaupun selepas tu point agak tidak menentu dan tidak konsisten. Memang perform habis time tu.

Aku main bowling ni bukan saja-saja, tapi disebabkan aku masuk pertandingan Politeknik. Semua ni untuk persediaan untuk esok. Perlawanan akan bermula pada pukul 9 pagi di Ipoh Parade. Risau kalau tak perform tapi aku sudah berada di tahap bersedia. Aku akan cuba yang terbaik esok(hari ini)


p/s:aku macam ada rasa kekok sedikit nak berblog..adess

8 Responses so far.

  1. Rara says:

    bila lama dah tak bloging,mst ada rasa kekok punye.

  2. xpandai main bowling...pandai tgk jer.huhuh

  3. Aain_88 says:

    wah hebatnyaa..aku score sikit je. hehehe

  4. pakcik gumbira says:

    cehhh..bangge ler 2.. kalo haku, aku mmg sngaje target masuk longkang.. baru nmpk accuracy gua terhadap longkakng tinggi

  5. ZE says:

    tak rugi mencuba untuk main bowling..=)

  6. ZE says:

    longkang memang disediakan..hehe

Share