Salam kepada semua,


Mungkin ramai yang dah tahu proton waja keluaran terbaru yang telah diubahsuai dan telah pun diberi nama Proton Inspira. Tidak dapat dinafikan bentuk Proton Lancer memang menyerupai lancer mitsubitshi. Bagi peminat kereta proton, mungkin Proton Inspira ini menjadi pilihan terbaik.

Proton Inspira

Pelancaran Proton Inspira ini dibuat pada 10 November 2010. Tak lama lagi pun. Aku rasa mesti ramai yang telah, sedang atau ingin membuat tempahan untuk memiliki Proton Inspira ni. Mesti bergaya kan dapat memandu kereta ala-ala Lancer Mitsubishi dengan lambang proton di depan.

Proton Inspira

Boleh tahan la rekabentuk kereta Inspira ni. Apa kata mereka nanti yer bila pengguna kereta Lancer Mitsubishi original dengan pengguna kereta Proton Inspira bertemu di jalan raya?? Mesti masing-masing ada pendapat(buruk/baik) terhadap kereta orang lain..pengguna Lancer original mesti bangga dengan keretanya dan yang menggunakan Proton Inspira mesti berbangga jugak sebab dia pun ada kereta "Lancer..hehe

Proton Inspira

Rupabentuk kereta Proton Inspira ini sama je dengan design Lancer Mitsubishi EX. Tak kira la yang mana smart atau yang mana lagi megah. Kalau mampu nak yang original, beli la original. Bagi yang nak beli tapi tak mampu nak beli yang original, beli la keluaran proton la yer. Lebih kurang sama jer bentuknya.

Proton Inspira

Ini lumrah bagi mereka yang suka mengubahsuai kereta yang sedia ada. Walaupun kereta tu dah cukup canggih, mesti nak ubahsuai jugak. Waja jadi lancer, Proton Wira jadi lancer, Gen2 jadi lancer dan macam-macam lagi. Nak tau la gak kan, kalau dah ada Proton Inspira ni, ada ke yang nak ubah Proton Inspira ni jadi kereta lain? Mungkin Proton Inspira jadi Subaru Impreza lak ke kan..=)





Sumber Google.





p/s:aku rasa, masih ada lagi yang anggap aku Zack Zukhairi ..adeihh

2 Responses so far.

  1. ZE says:

    ah!inspira di hati..hehe

  2. fatin hanani says:

    hehehe cntik jgk..tp swift ttp dhti hahahakz

Share