Salam kepada semua,



Perlawanan akhir Piala Malaysia di antara Kelantan dan Negeri Sembilan akan berlangsung pada malam ini. Kedua-dua pasukan akan merebut gelaran juara Piala Malaysia 2010 di Stadium Bukit Jalil. Pasukan manakah yang akan menang? Kelantan atau Negeri Sembilan? =)

Perlawanan Akhir Piala Malaysia

Kalau tanya mana-mana peminat Kelantan atau Negeri Sembilan, masing-masing mempertahankan negeri sendiri. Memang tidak dinafikan jalan terdekat yang berada di sekitar Stadium Bukit Jalil akan dibanjiri dengan peminat bola sepak yang ingin menonton perlawanan akhir Piala Malaysia.

Ramalan mengatakan Kelantan berpeluang untuk memenangi Piala Malaysia kali ini tapi berkemungkinan Negeri Sembilan mampu mempertahankan gelaran juara Piala Malaysia yang dimenanginya pada tahun 2009.

Bagi mereka yang ingin lalu sahaja di kawasan sekitar Stadium Bukit Jalil, keluar la pada perlawanan sedang berlangsung dalam 15 minit dan keluar dalam 15 minit perlawanan tamat yer. Kalau tak, mesti sesak habis nanti.

Bagi yang pergi menonton perlawanan akhir Piala Malaysia di Stadium Bukit Jalil, selamat menonton secara live. Agak-agak kerosakan kali lebih teruk tak?? hehe




Jom tengok ramai-ramai. Kita tunggu dan lihat keputusannya malam nanti. Kita jumpa di kaca televisyen yer..keke







p/s:nak sudy ke tengok bola?? =P

One Response so far.

  1. miss lolly says:

    kelateeeeeeeeeeeeeeeeeee

Share