Salam kepada semua,



Bagi yang pasang "untick google report attack" , mesti takkan perasan yang blog aku ada malware la pulak. Ini malware bukan sekadar malware, ini malware dari pembuat template blog ni..adesss

blog ada malware

Tak sampai sebulan aku tukar template, dah owner template ada malware pulak. Baru terniat nak bertahan dengan template ni dalam satu tempoh yang agak lama. Bagi aku, template ni agak ok dari segi design walaupun agak berat sedikit dari yang lama. Tapi bila dah macam ni, kene tukar lagi..adeih, leceh betul.



Terima kasih kepada Zairie kerana bagitaw blog aku ada malware. Tapi aku ada juga dapat komen supaya terangkan template blog sebab seluar jean agak gelap dan tulisan tak berapa nak nampak. Aku akan jadikan panduan semua komen yang aku terima untuk memilih template yang sesuai.







p/s:mood agak tak ok sebab modem broadband rosak..ggrrrrrr

One Response so far.

Share