Salam kepada semua,



Kehangatan ingin memiliki iPhone 4 dikalangan blogger masih mendapat sambutan. Pada entry lepas adalah Digi iPhone 4 Me , sekarang Digi iPhone 4 Play. Kalau dah dapat iPhone 4 ni, apa aplikasi yang akan aku selalu mainkan yer? =)





Untuk pengetahuan semua, terdapat 250,000 aplikasi yang terdapat dalam iPhone 4 ini. Banyak kot. Aku rasa, tak termampu semua nak digodek-godek. Ternyata, iPhone 4 ini akan memberi kepuasan kepada pemiliknya. Dan lagi puas kalau aku la pemilik tersebut..hehe



Apps for Music

Antara applikasi pilihan yang akan selalu aku mainkan ialah mestilah dengar lagu. Dengan spec iPhone 4 yang canggih, kepuasan mendengar lagu itu yang menjadi pilihan. Selagi boleh mendengar lagu, selagi itu Apps for Music akan aku selalu dimainkan. Selain mendengar lagu, ada 8 aplikasi yang menarik yang ada dalam iPhone 4 ni. Ingin mengetahui lebih lanjut, lihat di sini.



Apps for Fun & Games

Antara pilihan kedua ialah tak lain tak bukan main game dekat iPhone 4. Kalau tak main game memang tak sah dan lebih-lebih lagi game tersebut ada pada iPhone 4. Jika ada masa terluang di mana-mana, game iPhone 4 yang akan menjadi tatapan. Kualiti grafik gambar dan video pada iPhone 4 memang menarik jika bermain game. Kalau aku dapat iPhone 4 ni, memang tak pandang hp yang lain dah..hehe






Aplikasi yang terdapat pada iPhone 4 ni pada permulaan tidak banyak. Dengan menggunakan Browse App Store, kita boleh mencari beratus-ratus ribu lebih aplikasi. Semuanya direka bentuk khusus untuk iPhone dan tidak terdapat pada jenis hp yang lain. Bererti seperti iPhone 4 ini tiada batasan atau tiada tandingannya.










Cara nak sertai dalam mendapatkan iPhone 4 percuma dari DIGI ni, senang jer. Nak sertai jer yang senang, nak dapat tu bukan senang la yer..hehe Bagi yang masih ingin sertai dalam mendapatkan iPhone 4 ini, boleh klik sini .

go to DiGi iPhone4







p/s:agak-agak ada tak blogger lain yang nak buat kontest dapat iPhone 4??akan aku join dengan serta merta..hehehe

5 Responses so far.

  1. sayaarief says:

    all the best..
    ;D

  2. zirconia says:

    kalau ada blogger yg buat, memang tak tunggu lama lah nak join. heee~
    rasa nak join DIGI iPhone 4 nie tapi sekarang byk kerjaaaaaa~

  3. snf says:

    good luck pesaing! ;)

  4. tia says:

    kalau ada blogger yg buat mesti ramai join!
    lg2 kalau contest yg best!
    ape kate anda sahaja yang anjurkan ?
    haha!

  5. ZE says:

    erk, tak mampu lagi..hehe

Share