Salam kepada semua,


Merdeka!Merdeka!Merdeka!Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-53. Seperti tahun lepas, sambutan Hari Kemerdekaan jatuh pada bulan puasa begitu juga pada tahun ini. Rasanya, ini kali pertama aku sambut merdeka dalam status blogger. Jadi, di mana korang sambut Merdeka tahun ini??? =)

merdeka







Aku macam biasa setiap tahun sambut dekat ruang tamu depan televisyen jer. Tak pernah lagi hang out malam merdeka(malas)..hehe


credit google


p/s:sambutan tahun ni agak malap sikit..mungkin penat berpuasa kot..=)

12 Responses so far.

  1. Amir Izzat says:

    selamat menyambut hari merdeka! Malaya merdeka!!! hehehe..oh ya..aku pun sambut sebagai blogger gak..kih3

  2. chuck says:

    xdpt tgk bunga api taon ni...terigt lak g dataran sampi tertido kat sana..hahaha

  3. but entry yg stylo skit sempena merdeka ni
    hehe

    sblom tu tido dlu

  4. nurul says:

    merdeka ! :)
    sama2 lah kita mempertahankan negara Malaysia tercinta,wee.

  5. ash says:

    selamat hari merdeka..;>

  6. hoho...dh tido pun masa dorang dok sibuk count down to merdeka..hehe


    Rindu Nak Tengok Cerita Macam-Macam Aznil

  7. miss labi says:

    selamat hari merdeka ZE :)

  8. suraya says:

    slmt hari merdeka =D

  9. Syima_syaz says:

    selamat hari merdeka...
    malap sbb celebrate dlm stadium kot

  10. Nurika_jianie says:

    =D

  11. Nurika_jianie says:

    Salam merdeka juga dari saya...

Share