Salam kepada semua,


Selamat menyambut bulan Ramadhan semua. Harap puasa tahun ini lebih bermakna dan diterima oleh-NYA. Terlalu banyak urusan harian sehingga sudah beberapa hari tak mampu nak update. Sekarang aku cuba sedaya upaya nak update. Bulan Ogos adalah bulan kemerdekaan. Selamat hari jadi pada mereka yang lahir pada bulan Ogos.

bulan kelahiran ogos



Ciri-ciri bagi mereka yang lahir pada bulan OGOS..

* Suka berlawak.
* Mudah tertawan padanya.
* Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
* Berani dan tidak tahu takut.
* Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
* Pandai memujuk orang lain.
* Terlalu pemurah & bersikap ego.
* Nilai harga diri yang sangat tinggi.
* Dahagakan pujian.
* Semangat juang yang luar biasa.
* Cepat marah & mudah mengamuk.
* Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
* Sangat cemburu.
* Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
* Cepat berfikir.
* Fikiran yang berdikari.
* Suka memimpin & dipimpin.
* Sifat suka berangan.
* Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
* Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
* Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
* Belajar untuk bertenang.
* Sikap kelam kabut.
* Romantik, pengasih dan penyayang.
* Suka mencari kawan







p/s:bila rutin harian agak sibuk, kadang-kadang aku terlupa aku seorang blogger..=P

10 Responses so far.

  1. Izyanty colection says:

    tol arr apa yang tertulis tu hehehe....baru je sambut birthday 8/8.... selamat berpuasa..

  2. ada ciri2 mr mikko neyh...
    lahir pn bula ogos...

    eh, mcm sma dgn yg ramalan 25thn dr fazilah kamsah kan..

  3. ZE says:

    sama rasanya..=)

  4. ZE says:

    selamat harijadi dan selamat berpuasa..=)

  5. Myra Arshad says:

    betul la kot. hehehe

  6. Chibiemaruko48 says:

    de ciri2 yg same ngn chibie..hehe..

  7. eby rais says:

    sama la ngan saye kottt

  8. hehehe..suke bce yg nieh . . bln ogos..

  9. Tanpa Nama says:

    wah, bagus betul maksud bulan ogos ni! saya suka saya suka hehehe....

  10. Tanpa Nama says:

    hai saya bulan ogos.15/8/2000 hehehe saya masih budak huhuhu.

Share