Salam kepada semua,



Laman web Gengblogger sekali lagi mengalami server down. Ini bukan kali pertama laman web Gengblogger mengalami situasi begini. Mesti ramai yang masih tertanya-tanya kenapa tak boleh masuk Gengblogger?aku kene ban dari Gengblogger ke?laman web Gengblogger kene hack lagi?semalam ok jer, hari ni Gengblogger down lak?

gengblogger

Apapun persoalan dari kita, sabar la. Admin Gengblogger sedang berusaha untuk menyelesaikan masalah yang berlaku. Harap-harap ia tak mengambil masa yang agak lama la yer. Kita tunggu je la perkembangan dari admin GB.



p/s:harap-harap bila aku nak ping entry seterusnya, GB dah ok..=P

24 Responses so far.

  1. tgh sabar nihh.....byk post nk d ping kan ni..hehe

  2. miss labi says:

    ape fungsi geng blogger ni ye?xpenah try pun..ehehe..ping-ping ape lak ni?wakaka..jakun :P

  3. Lassiegewdix says:

    yeker ??

  4. padan la xleh masuk....

  5. Erieqa Erine says:

    hehehehe... pototla. dah semangat ni on9 pagi2 buta

  6. fieqilah says:

    wuuuuuuuu

    nak masok kapet huwaa T_T

  7. fyzal says:

    owh.. patut la sehari dua ni tak boleh nak log in gengblogger...

  8. ZE says:

    rasanya baru harini tak leh masuk GB..

  9. ZE says:

    server down..=)

  10. ZE says:

    sabor la yer..=)

  11. ZE says:

    semangat tu jangan kasi hilang lagi..=)

  12. ZE says:

    banyak mana nak ping tu?=)

  13. assila says:

    patutla x dapat buka. saba jela. haishhh

  14. Zue_smileyx5 says:

    baiklah sya bersabar..hahahah

  15. chekguisza says:

    memng selalu bersabar..
    bukan tak sabar tapi sedih tak dapat masuk..
    walaupun tak aktif kat forum ke tapi kadangkala ngintai gak..
    huhuhu

  16. farysa says:

    laaaa
    patot la farysa bkak tak boleh
    dh try byk kali
    ingatkn internet slow gila
    dh lme ke xleh bke?
    farysa dh berkurun xupdate blog
    bkurun jgk la xmsuk gengblogger

  17. ciktomyam says:

    eh bukan satu je ke yang boleh di ping?

  18. Kie-yu says:

    hee :D
    sabar itu separuh dari iman kan?
    bulan posa ni bnyk pahala kalau sabar

  19. cik yaya says:

    thanks for da info..hehe

  20. ZE says:

    jangan sedih2..=)

  21. ZE says:

    sila la update blog..=)

  22. ZE says:

    salah tu.. sabar itu sebahagian dari iman..=)

  23. ZE says:

    ur welcome..=)

Share