Salam semua,

Entry kali ini mengenai "crocs". Ada yang masih tak kenal apa itu "crocs"? Mungkin ramai yang dah tahu dan mungkin ada yang masih tak tahu. Contoh "crocs" adalah seperti gambar dibawah..


Ye, "crocs" ialah jenama selipar?kasut?apa-apa je lah. Ia tahan lasak dan sangat bergaya untuk dipakai. Bergaya ke??hehe..Yang aku nak cerita bukan pasal nak promosi "crocs" ini tapi lambang "crocs" tersebut. Mungkin ada yang sudah tahu dan mungkin ada yang terlepas pandang.


Kenapa dengan lambang "crocs"??Lambang "crocs" merupakan gambar icon kepada "crocs" itu sendiri iaitu "crocodile" bermaksud buaya. Mari belajar bahasa Inggeris yer kawan-kawan..Ok, sila perhatikan betul2 lambang tersebut. Lambang ni ada dibahagian tumit kaki. Lambang ni korang yang selalu korang pijak-pijak. Korang mungkin perasan atau mungkin terlepas pandang.


Aku dapat tahu dari facebook member-member. Bagi mereka yang ada "crocs", sila rosakkan lambang tersebut. Cuma rosakkan bagi lambang tersebut lain dari yang lain. Macamana nak rosakkan??Yer, ak rasa tak perlu nak cerita macamana nak rosakkan. Korang punya "crocs", pandai2 korang "rekabentuk" lambang tuh.

Bagi mereka yang beli original, mungkin sayang "crocs". Terpulang kepada individu masing-masing. Aku cuma menyampaikan sahaja. Jika ada yang nak copy gambar diatas boleh klik pada gambar.





Sebar-sebarkan berita ini kepada kawan-kawan. Taknak pon takpe, tak paksa..=)













p/s:mampukah Brazil menang dengan Korea Selatan??hehe..Go!German!Go! =P

9 Responses so far.

  1. dak eina says:

    nnt eina nk c0py share entry nie...b0le x zack??

  2. hehhee... stuju ngan ko... ape susah... rosakkan je jenama tuh...

    membazir tuh amalan syaitan... hehe.. rosakkan logo tuh... bakar ke.. ape ke... kikis ke.. yang penting hilang..

  3. mekasih..
    de kawan bgtau jugak..

  4. Unknown says:

    ohh! sgt menyedihkn. i'll share this dgn family. thx a lot mister zaki!

  5. Unknown says:

    setakat nie jabatan agama islam malaysia (JAKIM) dan majlis ulama x mengeluarkan fatwa apa2 pasal crocs nie.. so, leh pkai lagi la... cume bergantung pada niat kita

    p/s : aku pon pkai crocs juga.. hahaha

  6. itu kebetulan je
    blog joegrimjow dah buat ulasan pasal ni..in detail

  7. Unknown says:

    syima.. ape url joegrimjow???

Share