Salam kepada semua pembaca,


Sudah agak lama blog aku sudah bersawang(tak update). Tengok!besar syngguh sarang labah-labah tuh..=)



Lama dah aku tidak update blog. Banyak urusan yang perlu diutamakan sampai blog yang diutamakan terpaksa diketepikan..hehe Sekarang tugasan dah semakin banyak, kuiz dah makin bertam, ujian semakin mencabar tapi blog tidak akan dilupakan. Walaupun begitu aku cuba juga mencari masa untuk blogwalking blog2 yang sentiasa update.


Walaupun blog sudah bersawang, tapi aku dapat 1 award..hehe

ANUGERAH BLOG MESRA MATA 2010 - DAUSPOZI.COM


ANUGERAH BLOG MESRA MATA 2010

ni budak nakal yang bagi aku award..=)



Dalam tak update blog, aku juga telah diberi penghargaan oleh En Azrul Hisham kerana telah menjadi follower beliau yang ke 400..hehe


Terlalu sibuk sekarang ngah musim-musim exam. Banyak bende yang perlu diselesaikan. Masa lak sangat mencemburukan aku kerana kedekut nak bagi aku masa lapang.











Itu saja untuk hari ni..=)

p/s:al-fatihah kepada achik spin yang telah meninggalkan kita..

2 Responses so far.

  1. zairie says:

    aku baru 1 award...

    lagi satu baru je dapat.. award dari ketua jab... huhu

Share