Mintak maaf kepada semua blogger yang telah singgah blog haku yang telah bersawang-sawang tetapi masih lagi ada pengunjung..huhu



Minggu ni aku terlalu sibuk dengan assignment yang berlambak dan ada ujian dengan kuiz..tekanan sungguh minggu ini..penat kepala otakk..adeihhh


Apapun aku cuba akan blogwalking bagi yang telah singgah..=)


Tak sangka masih lagi ada yang gatal nak tag haku yer..ni link blogger Blow mY brEatH yang gatal tag aku ni..hehehe




friendly sangat ke aku??=P


1) siapakah diri anda di rumah?
Saya adalah along di rumah..harapan keluarga..=)

2) siapakah diri anda di samping rakan?
Seorang lelaki tulen..hehe
kena tanya rakan-rakan saya la kalau nak tahu..=P

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
- nak ubah keadaan keluarga..huhu
- nak pegang segulung ijazah
- bila dah kerja nanti nak dapat gaji mahal
- nak ada perniagaan sendiri
- nak ada isteri..hehe
-
4) siapakah nama pasangan anda
-

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
-

6) bila tarikh anda couple
-

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
-

8) lagu tema cinta anda
-

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
-


soalan 4 hingga 9 takdapat jawab sebab haku masih single lagi..=)

10) tag 10 rakan yg lain

ditujukan kepada semua yang follower haku dan sesiapa yang sudi nak jawab tag ini..
haku tak nak paksa orang ok..=)







macam dah lari dari topik jer..=P







p/s:adakah aku blogger paling friendly??huhu

11 Responses so far.

  1. xaci byk xjawab. ;p

    friendly la jugakk~
    hee~

  2. jawapan hot eh??sume "-"..mmg xaci ni..hahhaa

  3. errrr...mestylahh..

    Kalau tak de angin masakan pokok bergiyang kan kan kan.*ecece,berfalsafah lak ii*ahaks.:)

  4. kakachan says:

    nape soklan die byk pasai couple jek. huhu.
    yeah2. kamu mmg friendly

  5. tak apalah bila dah free dan lapang boleh le jalan2..

    Hutang oooo Hutang

    Followers Dah 300

  6. yup. u're friendly.
    wey, aku pun along gk. huuU~

  7. uh,,.

    dah nak muntah jawab tag,.,

  8. jwb tag pom dh kira friendly. org yg men'tag' tu msti epi =p

  9. friend lah jugak

    Ly x sure.

    tp friendly mmg sure.

    ouh!

    merapik suda.

    ;p

  10. Din says:

    ko mmg friendly bro..=p

Share